Кафедра бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту УжНУ дбає про розвиток маркетингу в Україні
Одним із членів Ради громадської організації «Українська асоціація маркетингу» обрано професора УжНУ Святослава Жукова
Головувала на засіданні президентка ГО «Українська асоціація маркетингу» Ірина Лилик. У заході взяло участь 115 членів Асоціації, в тому числі представники 16 обласних організацій. Порядок денний був насиченим: від затвердження звітів президента, віцепрезидентів, голів обласних підрозділів – до обрання членів Ради, віцепрезидентів і членів ревізійної комісії ГО «УАМ».
Одним із членів Ради громадської організації було обрано і професора УжНУ Святослава Жукова.
Віцепрезидентами ГО «УАМ» стали відомі в Україні й за кордоном науковці, фахівці-практики, професіонали-маркетологи: експерт аналітичної групи «Стратегіко» Олександр Гладунов; завкафедри маркетингу і торговельного підприємництва Хмельницького національного університету професорка Світлана Ковальчук; генеральний директор Київського міжнародного інституту соціології, професор кафедри соціології Університету «Києво-Могилянська Академія» Володимир Паніотто; завкафедри маркетингу Одеського національного політехнічного університету професор Михайло Окландер; очільник кафедри маркетингу ім. А.Ф. Павленка професор Андрій Федорченко.
Бажаємо президентові ГО «Українська асоціація маркетингу» Ірині Лилик, новообраним віцепрезидентам, членам Ради і всім дійсним членам Асоціації плідної роботи на всіх напрямках розвитку маркетингу.
Окремо вітаємо нашого колегу Святослава Жукова з обранням членом Ради громадської організації «Українська асоціація маркетингу» і бажаємо йому натхнення у розвитку маркетингової науки та практики на Закарпатті!