Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Час для науки: кафедра БАММ провела онлайн-конференцію

Уже традиційну третю підсумкову студентську науково-практичну конференцію «Менеджмент і маркетинг в умовах глобальних економічних потрясінь» влаштували через відеозв’язок на платформі «Zoom»

0 199

Час для науки: кафедра БАММ провела онлайн-конференцію

Днями у форматі відеозв’язку на платформі «Zoom» відбулася підсумкова студентська науково-практична конференція «Менеджмент і маркетинг в умовах глобальних економічних потрясінь», яку вже традиційно третій рік поспіль влаштовує кафедра бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту.

Активну участь у конференції взяли студенти-бакалаври спеціальностей «Маркетинг», «Менеджмент» та «Міжнародний бізнес», а також магістранти спеціальності «Менеджмент», які виступили з доповідями щодо своїх наукових досліджень у трьох напрямах:

  • Сучасний менеджмент: проблеми теорії та практики
  • Проблеми та перспективи розвитку маркетингу в умовах кризових явищ
  • Менеджмент і маркетинг в умовах інноваційного розвитку економіки.

Завідувачка кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту доц. О.М. Дюгованець та доц. І.В. Довба разом із модератором конференції проф. С.А. Жуковим обговорювали актуальні теми доповідей студентів і жваво дискутували з проблемних питань у дослідженнях доповідачів.

Наприкінці викладачі подякували учасникам за цікаві доповіді, змістовну дискусію та творчу атмосферу в онлайн-просторі.

Ми також бажаємо учасникам успіхів у дальших дослідженнях і творчої наснаги!

За інформацією кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.