Час для науки: кафедра БАММ провела онлайн-конференцію
Уже традиційну третю підсумкову студентську науково-практичну конференцію «Менеджмент і маркетинг в умовах глобальних економічних потрясінь» влаштували через відеозв’язок на платформі «Zoom»
Активну участь у конференції взяли студенти-бакалаври спеціальностей «Маркетинг», «Менеджмент» та «Міжнародний бізнес», а також магістранти спеціальності «Менеджмент», які виступили з доповідями щодо своїх наукових досліджень у трьох напрямах:
- Сучасний менеджмент: проблеми теорії та практики
- Проблеми та перспективи розвитку маркетингу в умовах кризових явищ
- Менеджмент і маркетинг в умовах інноваційного розвитку економіки.
Завідувачка кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту доц. О.М. Дюгованець та доц. І.В. Довба разом із модератором конференції проф. С.А. Жуковим обговорювали актуальні теми доповідей студентів і жваво дискутували з проблемних питань у дослідженнях доповідачів.
Наприкінці викладачі подякували учасникам за цікаві доповіді, змістовну дискусію та творчу атмосферу в онлайн-просторі.
Ми також бажаємо учасникам успіхів у дальших дослідженнях і творчої наснаги!