Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Маркетологи УжНУ відзначили професійне свято у новому форматі

За три роки святкування захід вперше відбувся онлайн – на базі платформи «Google Meet»

0 305
11 листопада з нагоди міжнародного Дня маркетолога з ініціативи завідувачки кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту ФІМВ Олесі Дюгованець, доцентки Оксани Курей, професора Святослава Жукова та заступниці декана Вікторії Бондаренко на підрозділі організували низку святкових  заходів. За три роки професійний день вперше відзначили онлайн – на базі платформи «Google Meet».

Маркетологи УжНУ відзначили професійне свято у новому форматіДо заходу приєдналося близько 50 учасників, серед яких студенти підрозідли, практики-маркетологи, викладачі, молодь інших спеціальностей.

Програма була насиченою. З вітальним словом виступила завідувачка кафедри БАММ, яка наголосила на важливості й актуальності спеціальності маркетолога, особливо в умовах останніх викликів глобальної економіки!

Маркетологи УжНУ відзначили професійне свято у новому форматіМаркетологи-першачки розсмішили учасників креативним відео «Чому маркетинг?»; першокурсниця Анастасія Стесович висловила своє бачення переваг професії маркетолога, а студентка ІІ курсу Світлана Пеца розповіла про особливості дистанційного навчання – із виявленими плюсами та мінусами.

Маркетологи УжНУ відзначили професійне свято у новому форматіКожна з подій на кафедрі спрямована на максимальне залучення експертів-практиків. Цього разу це були SMM-спеціаліст Даніела Мушка (заступниця власниці агенції «RYD content buro», головний SMM-спеціаліст та куратор курсу з SMM; SMM-менеджер сторінки UzhNU Today), яка провела відкриту лекцію на тему «Робота в DIGITAL: переваги, підводні камені й одвічні пошуки натхнення»; маркетолог-практик Олександр Загоруйко (генеральний директор маркетингової компанії «MyProfi»), який провів відкриту лекцію на тему «Особливості професії маркетолога в контексті сучасних тенденцій надання маркетингових послуг в умовах пандемії» та медіа-контент-мейкер Олександр Штібель (наш студент) поділився досвідом роботи у сфері сучасної анімації та відеозйомки.

Маркетологи УжНУ відзначили професійне свято у новому форматіКульмінацією заходу стало нагородження переможця конкурсу «Амбасадор трендів маркетингу 2020», яким став студент ІІ курсу спеціальності «Маркетинг» Андрій Грабовчак. Він отримав грошову винагороду. Напередодні свята колективом кафедри було підготовлено блок непростих і творчих питань для перевірки знань і світових трендів маркетингу 2020. Учасники мали можливість взяти участь у конкурсі, відповідаючи на тести на сайті електронного навчання Moodle.

Особливі відзнаки та подарунки за внесок у організацію міжнародного Дня маркетолога дістали Дарія Деменко (студентка IV курсу спеціальності «Маркетинг») – в номінації «Креативник року» та Вероніка Криса (магістрантка спеціальності «Менеджмент») – в номінації «Копірайтер року».

Підсумовуючи, хочеться зазначити, що світ маркетингу у 2020 році зазнав особливих змін – пандемія COVID-19 перевернула все з ніг на голову, однак багато компаній успішно впіймали «чорного лебедя», сформували нові стратегії розвитку та продемонстрували своє вміння бути гнучкими на всі 180 градусів.

Вміння адаптуватися, креативити й розвиватися в надзвичайно турбулентному й непередбачуваному середовищі і стало ключовим слоганом заходу. День маркетолога довів, що наше студентство – це дружна родина творчих майбутніх маркетологів, в яку легко інтегрувалися першачки.

Вітаємо всіх причетних до професії маркетолога зі святом! Натхнення Вам і творчих рішень!

За інформацією кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.