На факультеті історії та МВ влаштували ігрове історичне турне
Квест зробив вивчення історії більш захопливим, ще й інтерактивним: студенти на якийсь час перестали бути пасивними слухачами, а постали в ролі дослідників свого міста й учасниками подій минулого
Студенти мали цікаве дозвілля, поєднуючи приємне з пізнавальним. Активно простуючи застиглими слідами історії, молодь розгадувала чергову загадку, вирішувала додаткові завдання: на встановлення хронологічної послідовності, складання мозаїчної карти України та Австро-Угорщини біля пам’ятника М. Штефаникові, впорядкування асоціативної нотатки про Голодомор поряд з відповідним монументом.
Учасники квесту стали конкурентами, які на швидкість розуму й фізичної спромоги впоралися із загадками та завданнями, а дружний розважливий дух супроводжував і мотивував їх до активності.
Біля кожного зазначеного пам’ятника Ужгорода стояв координатор, який стежив за дотриманням вимог квесту і надавав підказку на віднайдення наступної локації. Маршрут було обрано від пам’ятника Т. Шевченку до графіті захисникам «Азовсталі», яких наш одвічний ворог тримає в полоні. Біля пам’ятника Т. Масарикові студенти на швидкість складали цитату видатного діяча про значення демократії, а біля монумента А. Волошину – виконували завдання комунікативної тематики.
Кінцевою зупинкою став рідний факультет, де студентам вручили призи. Також усі учасники, що виконали завдання квесту, отримали сертифікати.
Захід, кажуть студенти, став доречною ініціативою. «Квест в університеті був захопливим пригодницьким досвідом! Поєднав у собі елементи загадок, логіки та креативності», – ділиться враженнями студентка III курсу спеціальності «Середня освіта (Історія)» Вікторія Шеян.
«Захід подарував нам трохи бадьорості під час напруги сесії», – наголошує третьокурсник спеціальності «Середня освіта (Історія)» Андрій Шворак.
Історичний квест зробив вивчення історії більш захопливим, ще й інтерактивним: студенти на деякий час перестали бути пасивними слухачами, а постали в ролі дослідників свого міста й учасниками історичних подій. Це дозволило молоді не лише здобути нові знання, але й перевірити наявні.