Представники факультету туризму та МК взяли участь у панельній дискусії на Міжнародній науково-практичній конференції «Три «Т» у туризмі»
Доцент УжНУ Надія Чир презентувала на форумі новий продукт – туристичний маршрут «Закарпаття для кіноманів», розроблений спільно зі студентами, аналогів якого немає в Карпатському регіоні
Студенти та викладацький склад факультету туризму та МК щороку відвідують цей захід, щоб бути в курсі найактуальніших новинок і сучасних тенденцій у туристичній сфері регіону.
На панельній дискусії «Туристичні тренди: конкурентоздатність і новизна» виступила доцент кафедри туризму Надія Чир, яка презентувала розроблений спільно зі студентами факультету новий туристичний продукт, аналогів якому немає в Карпатському регіоні.
– Новим сегментом туристичного ринку краю може стати такий інноваційний напрям культурно-пізнавального туризму, як кінематографічний. Впродовж роботи над туристичним маршрутом «Закарпаття для кіноманів» студенти спробували частково вирішити проблему популяризації регіону на ринку туристичних послуг України через заповнення інформаційного вакууму в області про здобутки українського і закордонного кінематографу в контексті нашого краю, – зауважила Надія Вікторівна у своїй доповіді.
Результатами плідної роботи стали не лише розробка нового туристичного маршруту, його логістики, а й створення проморолика, який допоможе в майбутньому популяризувати й просувати новий туристичний продукт на ринку туристичних послуг.
Сьогодні студенти генерують нові ідеї стосовно дальших векторів розвитку й удосконалення цього туристичного продукту. Зокрема, є ідея не просто проведення звичайної екскурсії вулицями й «кіномайданчиками» Ужгорода, а розробка туристичного квесту на відповідну тему, що зацікавить саме молодь. Успішно реалізується задум перекладу програми туристичного маршруту іноземною мовою, що дасть змогу залучити ще ширше коло цінувальників кіномистецтва.
Отже, від етапу генерування ідей про турпродукт, його кількісні та якісні властивості, за результатами вивчення наявного та потенційного попиту, представники УжНУ перейшли до створення концепції нового турпродукту, наповнення його конкретними споживчими властивостями, які відповідають попиту цільового ринку.