Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Триває співпраця факультету туризму та МК і Карпатської фундації

Студенти відвідали тренінги-практикуми, організовані Карпатським фондом у рамках транскордонного проекту «Ґенерація 2020»

0 391
Триває співпраця факультету туризму та МК і Карпатської фундації
Триває співпраця факультету туризму та МК і Карпатської фундації
Днями студенти факультету туризму та міжнародних комунікацій відвідали тренінги-практикуми, організовані Карпатським фондом у рамках транскордонного проекту «Ґенерація 2020».

Тренінг «Лідерство та вирішення конфліктів» особливо зацікавив активних та ініціативних туризмознавців, оскільки дав змогу вдосконалити свої лідерські якості, виявити креативність, отримати надзвичайні емоції від роботи в команді та величезну дозу адреналіну під час розв’язання складних задач.

Триває співпраця факультету туризму та МК і Карпатської фундації

Завдання лідера – поставити загальні цілі, розставити всіх на свої місця, допомогти повірити у власні сили. Під час виконання будь-якої роботи величезну роль відіграє мотивація й віра в себе, а також дієвий розподіл ролей та обов’язків у групі.

Під час тренінгу з питань молодіжного лідерства учасникам запропонували з’ясувати відмінності між поняттями «лідерств» та «лідер», зобразити якості людини-лідера. Розглянули& різні підходи до визначення лідерства та десять стилів поведінки лідера. Усім присутні могли пройти тест на виявлення лідерських якостей та з’ясування особистісних рис характеру, які допоможуть стати лідером у своїй групі.

Триває співпраця факультету туризму та МК і Карпатської фундації

Крім того, студенти-туризмознавці мали змогу ознайомитися з поняттям «конфлікт», класифікацією конфліктів та спробувати вирішити конфлікт під час рольової гри «Сільська школа». З превеликим задоволенням вони виконували ролі членів громади, представників нацменшин, сільського голови та губернатора. Після гри тренери запропонували метод картографії конфлікту як один із можливих шляхів розв’язання складних ситуацій.

Креативних підходів до підприємницької діяльності студенти-туризмознавці вчилися під час тренінгу «Основи започаткування підприємницької діяльності. Генерування бізнес-ідей».

Основними тезами тренінгу стали критерії аналізу бізнес-ідей, процес створення власної справи, пошук клієнтів, вивчення конкурентів.

За інформацією Надії Чир, заступника декана факультету туризму та МК
з виховної роботи
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.