Студенти історичного факультету ознайомилися з мистецтвом педагогічної майстерності
Для опанування і закріплення знань з теми уроку учні мали подолати протягом заняття дев’ять дніпровських «порогів-етапів»
Візит був присвячений ознайомленню студентів з роботою педагогів на практиці в рамках курсу «Методика викладання історії в школі». Привітали університетську молодь директор школи-інтернату Олена Іщенко та заступник директора з методичної роботи Оксана Станко.
Відкритий урок на тему «Українське козацтво. Життя, побут, військове мистецтво» провела вчитель історії Світлана Іваниш. Він відбувався у формі гри. Протягом заняття учні мали подолати дев’ять дніпровських «порогів-етапів» для освоєння і закріплення знань з цієї захопливої теми. Школярі були поділені на дві команди: «Джура» та «Пластуни». Оцінювали змагання почесне журі у складі вчителів Наталії Яльч, Людмили Матьовки та студента ІV курсу Миколи Гаєвого.
І понеслися пороги – «Вітання», «Розминка», «Гостинний», «Упізнай героя», «Конкурс отаманів», «Конкурс малюнків», «Літературний конкурс», «Загадкові цифри», «Ілюстрації».
Учні збагатилися новими знаннями із життя запорізького козацтва, а наприкінці уроку школярі визначали головні риси характеру козаків і з’ясували, що вони залишаються актуальними до наших днів, зокрема чесність, любов до Батьківщини, допомога ближньому.
Студенти ж змогли оцінити майстерність роботи вчителя: використання наочності, технічних засобів навчання на уроках історії, роботу в групах та інші тонкощі педагогічної праці.
студента ІV курсу істфаку