Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Майбутні педагоги-біологи ділилися досвідом на підсумковому занятті педагогічної практики

Студенти продемонстрували інноваційні підходи до викладання біології та організували інтерактивне заняття про здоровий спосіб життя

0 187
Наталія Куруц
Наталія Куруц
У межах педагогічної практики студентами спеціальності A4.05 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) було проведено відкрите підсумкове заняття з обміну досвідом. Організаторка заходу доцентка кафедри зоології Наталія Куруц  наголосила, що педагогічна практика є ключовим етапом професійного становлення випускника-бакалавра ОП «Біологія». Від її ефективної організації залежить якість майбутньої діяльності біолога у закладах освіти та здатність застосовувати знання у практичних фахових і педагогічних ситуаціях.

Захід відвідали завідувач кафедри зоології, доц. Федір Куртяк, доценти Наталія Ковальчук і Андрея Дудинська. Зустріч стала платформою для обміну досягненнями та викликами, а також – професійного діалогу між викладачамий студентами.

Під час заходу молодь представила свій досвід роботи в різних навчальних закладах, поділилися методичними напрацюваннями, інноваційними методиками та практичними прикладами. Особливу увагу було приділено індивідуальному підходу до учнів, мотивації до вивчення біології та формуванню ключових компетентностей. Учасники також обговорили сучасні підходи до організації занять з акцентом на розвиток критичного мислення та здоров’язбережну складову.

Майбутні педагоги-біологи ділилися досвідом на підсумковому занятті педагогічної практикиРодзинкою заходу стало нестандартне заняття-подорож на тему «Я та моє здоров’я», розроблене і проведене студенткою 4-го курсу Уляною Приймою. Мотиваційною ідеєю заняття стало усвідомлення того, що здоров’я – це скарб, який потрібно берегти з дитинства..

Учасники вирушили у гру-подорож з кількома зупинками: «Дерево Здоров’я», «Передай м’яча», «Кросворд здоров’я», «Згідні або не згідні», «Правила Здоров’я». Вони вчилися розпізнавати корисні звички, що їх у вигляді яблук ліпили на дерево життя, та шкідливі звички, які викидали в коробку. Учасники аналізували складові здорового способу життя, продовжували фразу «коли я здоровий, то я…», обговорювали фактори впливу на здоров’я: спадковість, спосіб життя, фізичну активність, раціональне харчування, гігієну, психоемоційне благополуччя та умови навколишнього середовища. У результаті проходження всіх зупинок і виконання завдань, учасники дійшли до найважливішого скарбу – здоров’я, який було символічно заховано у коробочці.

Студенти демонстрували сучасний підхід до навчання, використовуючи мультимедійні презентації, картки, відео, кросворди та інші інтерактивні засоби. Їхня емоційність, активність і щире захоплення підтверджували, що сучасний учитель – не лише носій знань, а й творець мотивуючого освітнього середовища.

Підсумовуючи захід, доцентка Наталія Куруц відзначила зацікавленість студентів, подякувала їм за відкритість, креативність і натхнення, а викладачам – за підтримку. Наголосила, що проведений захід демонструє досягнення студентами програмних результатів підготовки, передбачених державним стандартом й освітньою програмою «Біологія», а також свідчить про їхню готовність до вирішення професійних завдань у майбутньому. Такі зустрічі сприяють професійному зростанню майбутніх педагогів та формуванню спільноти, відкритої до інновацій та співпраці.

Медіацентр УжНУ – за інформацією біологічного факультету
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються дані ваших коментарів.