Відкрили захід заступник міського голови Олександр Білак, очільники зазначених осередків працевлаштування Юрій Фущич та Сергій Олексіюк, котрі наголосили на необхідності влаштовувати дні кар’єри й допомагати учням, студентам, усім охочим зорієнтуватися у виборі професії, знайти роботу, таким чином, розвивати бізнес-сферу області.
На ярмарку презентували 35 фірм і 8 навчальних закладів Закарпаття. Представники Ужгородського університету — Центру кар’єри УжНУ (Тетяна Бутурлакіна і Вікторія Мінкович) – також презентували наш виш, можливості навчання та здобуття додаткової освіти, а для когось – перекваліфікації.
Пані Тетяна розповіла про очолюваний нею підрозділ, повідомила мету участі в ярмарку професій: «Структура заснована не так давно, але працює ефективно: готуємо мотивованих, зацікавлених осіб, надаємо навичок, що потрібні при комунікації з роботодавцями. Активно долучаємося до створеної акції, відкриті для співпраці з усіма».
Студентів ознайомили з пропозиціями та вакансіями провідні роботодавці міста та краю. Працівниці світового бренду «Джентерм», що має завод на Виноградівщині й виготовляє обігрівачі для сидінь автомобілів і комплектуючі, запропонували позиції начальника виробничої дільниці, інженера-технолога, логіста.
Потім пропонували 120 робочих місць фахівці фірми «Форшнер», де випускають схемні джгути до автомобілів.
Виступила й представниця «Нестле», котра роздала буклети з інформацією про компанію та перспективами, що відкриває для молоді цей світовий бренд. Усі потенційні роботодавці акцентували на необхідності знання іноземних мов, насамперед англійської, схвально відгукнулися на новітні творчі методи самопрезентації при пошуку роботи – відеорезюме та онлайн-співбесіди з роботодавцем.
Крім спілкування із роботодавцями, студенти відвідали ще й навчальні заходи. На тематичному майстер-класі інноваційні підходи пояснив молоді начальник відділу організації надання послуг роботодавцям обласного центру зайнятості Петро Фолтин: «До креативних способів спілкування з роботодавцями належать відеорезюме та онлайн-співбесіда, які дають змогу економити час і заощаджувати кошти. Розмова в реальному часі є більш ефективною, адже передбачає зоровий контакт між людьми, хоч деколи несподівано можуть виникнути побутові незручності чи обірватися зв’язок. Натомість до відеопредставлення можна підготуватися краще й відредагувати матеріал».
Це перевірила на собі студентка четвертого курсу економічного факультету Георгіна Куруц, котра під час практичного заняття записала ролик-звернення до потенційного роботодавця. Фахівці Центру зайнятості позитивно оцінили першу спробу дівчини.
Також охочі стали учасниками семінарів з техніки пошуку роботи «Використання джерел інформації про вакансії», «Трудова адаптація працівників, зокрема осіб із особливими потребами, шляхом стажування», дістали консультації юристів, пройшли тести на профпридатність. Було проведено тренінг, присвячений темі крауфандингу, тобто об’єднанню коштів певної спільноти людей для започаткування власної справи.
«Центр кар’єри УжНУ й надалі співпрацюватиме зі службами зайнятості, щоб допомогти професійному становленню молодих кадрів. У планах також створити відкритий банк відеорезюме студентів і випускників, адже таку технологію підтримують роботодавці. Тож будемо залучати здобувачів фаху до наступних тренінгів», – зауважила Тетяна Бутурлакіна.
для Медіацентру УжНУ,
відео із Центру зайнятості – телеканалу Тиса-1