Студенти-біологи мали навчальну практику на біобазі «Колочава»
Важливим джерелом польового досвіду й справжнім зануренням у різноманіття живої природи Карпат стали для молоді пізнавальні екскурсії Міжгірщиною
Навчальна польова практика підсумовує вивчення дисциплін «Ботаніка» і «Зоологія» і є обов’язковим компонентом професійної підготовки майбутніх біологів. Під час цього виду набуття знань і навичок молодь поглиблює відомості про будову, екологію та поширення рослин і тварин Закарпаття в межах різних природних районів. Студенти опановують основні методи польових досліджень, збору, зберігання та оформлення біологічних зразків і навички роботи з визначниками.
На Міжгірщині практиканти ознайомилися з флористичним та фауністичним різноманіттям гірських екосистем Закарпаття. Відбулися екскурсії на полонину Красна, де студенти досліджували біотопи високогір’я. Також відвідали Реабілітаційний центр благородного оленя, козулі європейської та рисі євразійської, створений при Національному природному парку «Синевир». Центр займається лікуванням, реабілітацією, вольєрним утриманням і дальшим випуском тварин у природне середовище — з метою їхнього оздоровлення, адаптації та з’ясування генетичного статусу за фенологічними ознаками для встановлення належності до певного регіону Українських Карпат.
Зацікавлення молоді викликали відвідини Центру реабілітації хижих птахів «Сапсан» у Квасовецькому природоохоронному науково-дослідному відділенні НПП «Синевир». Його мета – захист рідкісних представників хижої орнітофауни, що утримувалися в неволі з порушенням закону, а також реабілітація птахів, які зазнали фізичних травм і втратили основні життєві функції або інстинкти.
Проведені екскурсії стали не лише важливим джерелом польового досвіду для студентів-біологів, а й справжнім зануренням у різноманіття живої природи Карпат. Чимало біологічних об’єктів, сприятливі погодні умови, мальовничі краєвиди й дискусії створили невимушену і водночас професійну атмосферу. Саме такі практики залишаються незабутнім досвідом і формують глибоке розуміння живої природи — не з підручника, а з перших дотиків до неї в реальному середовищі.