Отож четвертий день літа для старшокласників розпочався з відвідин згаданого факультету. Радо зустріли гостей і презентували підрозділ декан Іван Вовканич, його заступники Вікторія Бондаренко, Надія Керецман та Віталій Андрейко.
Учні ознайомилися з особливостями ФІМВ, дискутували на тему «Карта спеціальностей факультету: твій вибір – твоє майбутнє», довідалися детальніше про кожну кафедру й переглянули короткі промо-ролики, створені студентами та викладачами підрозділів. Традиційно відбулася екскурсія корпусами, деканатами, кафедрами, також завітали в бібліотеку та сквер.
Зацікавили старшокласників психологічним тестом на самопізнання «Намалюй дерево» та інтелектуальною грою, яка базувалася на питаннях для загального розвитку. Школярі радо поринули в цікаві запитання та насолоджувалися командною грою.
У другій половині дня молодь розважалася й навчалася одночасно: взяла участь у квесті про цілі сталого розвитку, що відбувся в рамках Майстерні міста.
Проректор із науково-педагогічної роботи Мирослава Лендьел розповідає: «Із 2017 року наш університет активно співпрацює з Ужгородською міською радою. Ми стараємося долучатися до більшості міських ініціатив і бути корисними для громади. Цього року презентуємо Ужгороду два заходи – квест щодо цілей сталого розвитку й дискусію про міжнародні можливості студента УжНУ – їх поєднуємо зі ще одним суспільним проектом – Літнім університетом».
Завдання школярів полягало в тому, аби віднайти в історичному центрі міста якомога більше локацій, що так чи так пов’язані з цілями сталого розвитку. Завдання ускладнили ще й тим, що учасникам було заборонено просити допомоги в сторонніх людей, а ще – потрібно було зробити селфі в локації.
Директор Ресурсного центру зі сталого розвитку в УжНУ Ганна Мелеганич пояснює: «Земля вичерпує свої ресурси, і ООН визначило 17 цілей сталого розвитку, які людство повинно досягнути до 2030 року, аби покращити умови життя. Наші школярі мають бути активними громадянами міста, тому ми вирішили долучити їх до квесту на відповідну тему. Ця інформація зрозуміла для школярів, і вони вже усвідомлюють, що можуть змінити планету на краще. Вважаю, чим молодшого віку ті, хто долучається до ініціативи, тим кращими будуть результати в глобальних масштабах».
Школярі захопилися проходженням завдань, тож плину часу не помітили. Після перевірки результатів і нагородження найкращих узялися за наступний етап табірного дня – дискусію про міжнародні можливості студента УжНУ.
«Ми акцентуємо увагу на найрізноманітніших міжнародних можливостях для нашої молоді – від звичайних навчально-ознайомчих екскурсій до здобуття вищої освіти за кордоном. Екскурсії, практика, літня школа, стажування, семестрове навчання – усе це різновиди академічної мобільності, можливості, що відкриваються перед нашими студентами», – каже начальник відділу міжнародних зв’язків Оксана Свєженцева.
Школярі дізналися про перспективи навчання за кордоном від Мирослави Лендьел та Оксани Свєженцевої, а відтак мали діалог із представницями університету, аби розпитати про всі тонкощі таких практик.
Попереду ще чимало екскурсій і цікавих зустрічей, тож стежте за оновленнями.
фото Ксенії Шокіної і факультету історії та МВ