В УжНУ говорили про розвиток підприємництва і презентували книгу «Думай, як гендиректор»
Примірники видання, адресованого підприємцям-початківцям, менеджерам, викладачам, студентам, передали на всі факультети вишу
В університетському середовищі важливий дух підприємництва і комерціалізації, вважає голова Федерації роботодавців Закарпаття. Тому варто вже з першого курсу зорієнтувати молодь на непрості виклики, які на неї чекають після закінчення вишу.
«Як школа, так і університет уже сьогодні повинні звертати особливу увагу на ключові питання розвитку підприємницьких навичок в учнів і студентів, а саме: як заробляти гроші, як ними розпоряджатись, як зробити кар’єру, як вигравати конкуренцію в складних ринкових умовах? Створювати компанії, продукувати ідеї, стартапи, втілювати їх у життя – все це повинно стати нормою у будь-якому виші країни», ‒ зауважив Володимир Панов.
Одним із інструментів втілення ефективних підприємницьких рішень є книга «Думай, як гендиректор», у якій викладено досвід успішного підприємця і менеджера, наведено алгоритми реалізації бізнес-проектів, оприлюднено корпоративний кодекс, і загалом вона переповнена ефективними порадами з ведення власної справи.
Ректор УжНУ зізнався, що читає книги з менеджменту, адже сам є менеджером з 2006 року – часу створення центру нейрохірургії і неврології. Тож подякував Володимирові Панову за видання, в якому викладено практичні рішення, що неодмінно стануть у пригоді студентам і викладачам.
«Ця книга потрібна не тільки тим, хто займається менеджментом, а всім, бо буває, що з однієї спеціальності доводиться переходити в іншу, а також займатися менеджерською роботою. Мені як ректору важливо, щоб випускники виходили з університету не просто з сумою знань, а з якісними знаннями, з якими можна швидко адаптуватися в наших реаліях. Маємо підготувати молодих людей до життя, щоб вони могли забезпечити себе, свої сім’ї, допомогти суспільству», – відзначив ректор Володимир Смоланка.
Варто зауважити, що над книгою працювали й ужнівці. Літературним редактором і коректором видання стала доцентка кафедри слов’янської філології та світової літератури Людмила Лимонова, а дизайн видання розробила випускниця відділення журналістики спеціалізації «Реклама та зв’язки з громадськістю» Анастасія Нечипорук. Книга вийшла двома мовами – українською та російською. По два примірники автор передав для кожного факультету.
Модель співпраці вишу та бізнесу, яку окреслили під час зустрічі, реалізуватимуть в наступному навчальному році. Федерація роботодавців готова допомагати УжНУ в залученні топ-менеджерів до навчального процесу, передавати знання і ділитися практичними порадами.
фото Івана Зейкана