Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

В Ужгородському університеті відбудеться 1/8 фіналу командної студентської першості світу з програмування

Запрошуємо охочих студентів та учнів випробувати свої можливості

0 546

В Ужгородському університеті відбудеться 1/8 фіналу командної студентської першості світу з програмування

Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України, у базових закладах 13 квітня відбудеться 1/8 фіналу командної студентської першості світу з програмування АСМ-ІСРС (І етап Всеукраїнської студентської олімпіади з програмування).

Тож до участі в олімпіаді запрошуються як команди закладів вищої освіти, так і колективи закладів загальної середньої освіти, які складаються з учнів 7–11 класів – учасників та призерів ІІІ, ІV етапів Всеукраїнських шкільних олімпіад із інформатики, а також учні закладів професійної (професійно-технічної) освіти. Підсумки виступів команд Шкільного дивізіону підбиватимуться в окремому заліку. За наявності відповідних результатів І етапу випускники шкіл 2019 р. зможуть продовжити участь у ІІ етапі Олімпіади в складі університетських команд.

Для участі в олімпіаді до 6 квітня потрібно зареєструвати команду на сайті студентської першості світу та на сайті Всеукраїнської студентської олімпіади, де у розділі «Документи» − «Методичні документи» можна з’ясувати більш докладну інформацію про правила змагань.

Айтівці з Біллом Паучером
Айтівці з Біллом Паучером

Олімпіадний рух досить стрімко розвивається в Україні. Освоєння програмування через олімпіадну призму має дуже багато позитивних рис. Так, разом із удосконаленням навичок у програмуванні й алгоритміці, участь в олімпіадах розвиває такі риси, як спритність і нестандартність мислення. Навіть найлегше завдання або найпростіший алгоритм двоє програмістів реалізують абсолютно по-різному. Реалізація придуманих ідей − це своєрідний спосіб їх викладення за допомогою однієї з дозволених на олімпіаді мов програмування, яка є тільки інструментом. Практично неможливо знайти хоча б двох письменників, які зможуть створити однаковий твір на запропоновану тему, використовуючи однакові інструменти – літери і слова людської мови. Таку аналогію можна провести і з іншими творчими професіями – художника, скульптора, музиканта.

Чимало колишніх олімпійців організовують успішні проекти, пов’язані не тільки з програмуванням та ІТ-технологіями. Завдяки участі в олімпіадах їм удалося виробити стійкість до складних психологічних навантажень. Провівши тисячі годин за тренуваннями й намагаючись не витратити жодну з них даремно, вони навчилися оцінювати ймовірність перемоги і поразки, опанували наявні й виробили власні методи боротьби зі стресовими ситуаціями, що їх відчувають олімпійці під час змагань. Це здатність до важливих рішень і відповідальність за них.

Тож запрошуємо студентів та учнів узяти участь в олімпіаді – перевірити свої можливості з програмування!

За інформацією оргкомітету олімпіади
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.