Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

В УжНУ стартував сьомий набір курсів перекваліфікації Норвегія-Україна

У рамках нового навчального семестру понад 30 учасників вивчатимуть стратегію цифрового маркетингу, бізнес-психологію, створення веб-сайтів, інструменти Google, онлайн-торгівлю, підготовку контенту для соцмереж, проєктну діяльність

0 254
У 2021 році успішний бізнес розвивається в соцмережах. Тому творці курсів перекваліфікації військовослужбовців та членів їх сімей «Норвегія – Україна» починають новий навчальний семестр саме з акцентом на просуванні в соцмережах. 22 лютого учасники проєкту зустрілися вперше, щоб познайомитися й дізнатися, чого чекати від навчального процесу.
Ерік Сведал
Ерік Сведал

Першим учасників вітав посол Норвегії в Україні Ерік Сведал, який наголосив на тому, що «Норвегія зацікавлена у сильній та успішній Україні, з дієвими закладами, які ефективно слугують інтересам народу України».

Володимир Рубцов
Володимир Рубцов

До вітальних слів із побажаннями успішного й результативного навчання звернулися також президент Міжнародного фонду соціальної адаптації Володимир Рубцов, координаторка проєкту «Норвегія-Україна» Ольга Філіна та інші.

Ольга Філіна
Ольга Філіна

Мали слово і викладачі курсів Норвегія – Україна Руслан Жиленко, Ольга Костянець та Павло Мулеса.

Павло Мулеса
Павло Мулеса

Навчання відбуватиметься онлайн, тому Павло Мулеса наголосив на важливості комунікації: «Для успішного навчання потрібен діалог. Це сприяє запам’ятовуванню інформації. Тому попри те, що навчатимемося онлайн, будемо багато спілкуватися. Налаштуйтеся на це. Не бійтеся: говоритимемо не тільки про інформаційні технології. Тому закликаю вас бути активними в процесі навчання».

Ольга Костянець розповіла про нюанси й особливості навчального процесу, а своїм успішним досвідом упровадження здобутих знань на практиці поділилися випускники курсів, які змогли запустити власну справу.

В УжНУ стартував сьомий набір курсів перекваліфікації Норвегія-УкраїнаУ рамках нового навчального семестру понад 30 учасників вивчатимуть стратегію цифрового маркетингу, бізнес-психологію, створення веб-сайтів, інструменти Google, онлайн-торгівлю, підготовку контенту для соцмереж, проєктну діяльність.

Медіацентр УжНУ
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.