Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Принципів маркетингу в соцмережах навчалися студенти-туризмознавці

Особливу цінність заняття молодь вбачає у практичних знаннях, уміннях і можливості одразу їх застосовувати

0 139

Принципів маркетингу в соцмережах навчалися студенти-туризмознавці

Днями у рамках вивчення навчальної дисципліни «Маркетинг у туризмі» для студентів ІІІ курсу спеціальності «Туризм» доцент кафедри туристичної інфраструктури та готельно-ресторанного господарства факультету туризму та МК Іван Годя запропонував актуальну лекцію, присвячену сучасним маркетинговим інструментам – SMM, таргетингу, копірайтингу.

У світ маркетингу занурювалися разом із запрошеною гостею – SMM-спеціалісткою та копірайтеркою  Надією Лесняк.

Під час лекції розглянули основні принципи роботи в соціальних мережах та застосування інструментів маркетингу, вивчених на курсі. Адже присутність у мережі нині є необхідністю для успішного функціонування суб’єктів господарювання.

Заняття студентам сподобалося: особливо наголошували на цінності практичних знань, вмінь і можливості одразу їх застосовувати. Також юні туризмознавці висловили бажання мати подібні заняття й надалі.

За інформацією кафедри туристичної інфраструктури
та готельно-ресторанного господарства
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.