Принципів маркетингу в соцмережах навчалися студенти-туризмознавці
Особливу цінність заняття молодь вбачає у практичних знаннях, уміннях і можливості одразу їх застосовувати
У світ маркетингу занурювалися разом із запрошеною гостею – SMM-спеціалісткою та копірайтеркою Надією Лесняк.
Під час лекції розглянули основні принципи роботи в соціальних мережах та застосування інструментів маркетингу, вивчених на курсі. Адже присутність у мережі нині є необхідністю для успішного функціонування суб’єктів господарювання.
Заняття студентам сподобалося: особливо наголошували на цінності практичних знань, вмінь і можливості одразу їх застосовувати. Також юні туризмознавці висловили бажання мати подібні заняття й надалі.
та готельно-ресторанного господарства