Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Мукачівський мандрівник Віктор Стинич навчав студентів заробляти на подорожах

Також гість дав практичні поради щодо започаткування власної справи, яка поєднуватиме те, що людина вміє, любить і за що готові платити інші

0 56

Перетворити чи не будь-яке хобі на прибутковий бізнес хотів би, мабуть, кожен. Мукачівський мандрівник, автор тревел-блоґу «Подорожуй» Віктор Стинич на власному прикладі доводить: це реально. Практичними порадами щодо започаткування бізнесу і власним досвідом про заробіток на подорожах Віктор поділився зі студентами в Aura Academica.

Чому його словам варто вірити? Наразі Віктор Стинич відвідав 57 країн та розповідає про подорожі у своєму блозі. Крім того, він заснував тревел-школу, де навчає інших планувати самостійні мандрівки не тільки цікаво, але й бюджетно. А ще – він започаткував популярні в Ужгороді тревел-зустрічі та бізнес-сніданки. І на цьому всьому заробляє. Ну хіба це не успіх?

«Якщо ви хочете щось робити, робити щось своє – робіть це зараз. Ніколи не буде ідеального часу», – каже Віктор Стинич.

Перш за все, він дав чимало практичних порад щодо того, як обрати напрям, у якому будеш реалізовувати себе: для цього потрібно обрати нішу, яка поєднає те, що ти любиш, те, що ти вмієш, те, що потрібно людям навколо і за що вони готові платити.

Ну а з цього випливає висновок: чим більше користі це буде приносити іншим, – тим більше грошей ти отримаєш. Віктор радить спілкуватися зі своєю авдиторією через систематичний блоґ – розповідати про те, що вмієш найкраще і бути в цьому авторитетом.

Однак щоб заробляти і заробляти пристойно – потрібно продавати. Робити це варто одразу, адже саме тоді можна зрозуміти, чи цікаво це людям і чи готові вони за це платити: «Продаж – це лакмусовий папірець того, наскільки потрібним є ваш проєкт. Якщо люди не готові за це платити – ви даремно гаєте час», – переконує мандрівник.

Зі слів Віктора Стинича, є кілька відмовок, чому люди не подорожують: нема часу, нема грошей, не знають як або не знають мови.

Однак Віктор показує на власному досвіді: подорожувати до 100 днів на рік можна навіть будучи офісним працівником, при цьому не витрачаючи значних сум.

Розповів і як зекономити у подорожі:

  • Планувати. Коли обмаль часу або непередбачувані обставини, завжди доводиться платити більше. Планування подорожі дає змогу купити в рази дешевші квитки й забронювати житло з хорошими умовами.
  • Користуватися формулою «квант подорожі», – тобто подорожувати в компанії, кратній 4 особам. У такому випадку всі витрати діляться на 4 людей.
  • Комбінувати літак та автомобіль. У такому випадку вдасться побачити більше, зекономити на житлі (бо апартаменти, віддалені від центру, коштуватимуть дешевше), а витрати, знову ж таки, діляться на чотирьох.
  • Обирати несезон або міжсезоння. У сезон у туристичних містах ціни зазвичай зростають, однак переваги несезону та міжсезоння ще й у тому, що в цей час менше туристів, які заважають насолодитися атмосферою.
  • Економія на харчуванні – приготування їжі самотужки. Придбати в супермаркеті і приготувати їжу власноруч, особливо у дорогих країнах, як-от Швейцарія чи Ісландія, вийде значно дешевше. І витрати знову діляться на чотирьох.
  • Використовувати кешбек. Повернути гроші на рахунок можна не тільки бронюючи готелі, а навіть оплачуючи продукти в магазині. Ґуґл у поміч.

Мандруйте в задоволення. Кордони – у вашій голові.

Ксенія Шокіна,
фото авторки та з ФБ-сторінки Віктора Стинича

Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.