Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

33 години НА ДОБУ – у медіа: туризмознавці опановували медіаграмотність

Тренінг із медіаграмотності в ігровій формі влаштував для студентів ресурсно-інформаційний центр «Вікно в Америку»

0 153

33 години НА ДОБУ – у медіа: туризмознавці опановували медіаграмотність

Як можна провести 33 години на добу в медіапросторі, якщо у добі їх усього 24? Виявляється, можна. А чи відрізняєте ви новину від пропаганди? Ми самі не помічаємо, як інформація нас поглинає: споживаємо її з радіо, телевізора, онлайн-видань та соцмереж усюди, хоч куди б ішли. Про актуальність грамотного вжитку інформації у рамках Всесвітнього тижня медіаграмотності дізнавалися студенти факультету туризму та міжнародних комунікацій.

Уже тривалий час факультет туризму та МК співпрацює із ресурсно-інформаційним центром «Вікно в Америку», працівниці якого й провели півторагодинні тренінги для студентів І, ІІ та ІІІ курсів спеціальності «Туризм».

33 години НА ДОБУ – у медіа: туризмознавці опановували медіаграмотність«Учасники мають самі дійти висновків та зрозуміти суть медіаграмотності, – каже координаторка ресурсно-інформаційного центру «Вікно в Америку» Любов Толстова. – Тренінги з медіаграмотності зазвичай відбуваються в ігровій формі – так краще запам’ятовується. Їхня суть у тому, щоб саме через ігри, а не в лекційній формі, учасники змогли розібратися з темою та легше її засвоїти».

Так, дізнавалися про основні види інформації, з’ясовували, у чому різниця між новиною та пропагандою, й на власному досвіді перевіряли, як виглядає потік інформації, який щодня на нас тисне.

«Нині тема медіаграмотності є однією із пріоритетних у нашому суспільстві. А туризм – це також потік інформації та її подання. Тому ми запропонували нашим партнерам із «Вікна в Америку» зробити для студентів невеликий тренінг, – розповіла старший викладач кафедри міжнародних комунікацій Людмила Коваль. – Ми були дуже здивовані результатами експерименту, в рамках якого підрахували, скільки часу студенти проводять у медіа».

Вікторія Замула
Вікторія Замула

Так, кожному учаснику тренінгу запропонували підбити кількість часу, який вони проводять у соціальних мережах та численних месенджерах, за переглядом телевізора, читанням газет чи онлайн-видань тощо. Результати й справді подивували: один із учасників нарахував рекордних 33 години на добу! Однак, це не межа, запевняє працівниця ресурсно-інформаційного центру Вікторія Замула: «Ми медіазалежні. У багатьох людей у підсумку виходить більше 24 годин, бо майже нічого протягом дня не відбувається без супроводу інформації: по дорозі, на роботі, під час приготування їжі чи навіть байдикування. До всього, ми поєднуємо різні медіа: дивимося телевізор і паралельно читаємо соцмережі тощо. Тому «фільтрувати» інформацію надзвичайно важливо».

33 години НА ДОБУ – у медіа: туризмознавці опановували медіаграмотністьХочеш дізнатися, скільки часу ти проводиш у інфорпросторі? Переходь за покликанням.

Зараз у «Вікна в Америку» розроблена власна програма тренінгів із медіаграмотності, яка базується на тому, що вивчали під час численних різнобічних тренінгів та семінарів і самі працівниці ресурсно-інформаційного центру.

Ксенія Шокіна,
фото РІЦ «Вікно в Америку»
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.