Студентки спеціальності «Українська мова і література. Англійська мова і література» взяли участь у двомовному проєкті з медіаграмотності
Організувала заняття для молоді «Media School WOA», створена на базі центру «Window on America» в обласній бібліотеці ім. Ф. Потушняка
Під час відвідування англійськомовних заходів «Вікна» ми вже мали змогу познайомитися із Сабріною Корт, волонтеркою «Корпусу миру» з Колорадо (й однією з організаторок проєкту), тому жодної хвилини не сумнівалися, адже розуміли: це чудова нагода не лише стати «медіаграмотними», а й практикувати англійську з носієм мови.
Організаторки – Любов Толстова, Вікторія Замула та Сабріна Корт – склали програму, за якою ми протягом десяти занять мали опанувати такі теми:
- “Медіаграмотність: сутність, актуальність, технологія формування”
- “Фактчекінг: методологія і практичне застосування”
- “Основи журналістики”
- Соціальні медіа. Зв’язки з громадськістю (PR)
- Facebook, Instagram: просування власного бренду
- Ораторське мистецтво: майстерність публічних виступів
- WordPress: створення веб-сайту та його наповнення
- Маркетинг
З 12 березня, як відомо, уряд запровадив карантин, але це не стало перешкодою для нас, адже організатори потурбувалися про навчання онлайн. Виявилося, відвідувати такі заняття або ж переглядати їх з чашкою гарячого чаю не так уже й погано, насамперед тому, що їх проводили висококваліфіковані фахівці у своїй галузі: Любов Толстова, Лариса Липкань, Ірина Микулин, Лариса Романюк, Сабріна Корт.
Під час перших двох занять з організаторками ми зрозуміли сутність та актуальність медіаграмотності, ознайомилися з основними типами контенту, побачили різницю між інформуванням і пропагандою, мали змогу проаналізувати власні щоденні звички в медіаспоживанні, навчилися процесу фактчекінгу (перевірка фактів), аби захистити себе від обману та маніпуляції.
Кожне заняття ми намагалися віднайти щось нове й корисне для себе. Журналістка Лариса Романюк ознайомила нас зі своєю професійною діяльністю і навіть поділилася деякими секретами з написання цікавих статей та підбору влучних заголовків. Розповіла нам, що таке новина, якою вона повинна бути, про що потрібно писати, а чого взагалі варто уникати. Наступною нашою гостею була Ірина Микулин, співзасновниця Студентського простору AuraAcademica та SMM-менеджер. Це заняття було надзвичайно цікавим. Врешті, ми навчилася, як правильно визначати цільову аудиторію, оформлювати сторінку бренду, створити справді унікальний контент.
Журналістка Лариса Липкань охарактеризувала нам такий жанр журналістики, як інтерв’ю, а також запропонувала цікавий спосіб побороти страх перед сценою.
Сабріна Корт ознайомила з безкоштовною платформою для створення вебсайту – WordPress, яка активно використовується у всьому світі. Пані Сабріна звернула увагу на основні аспекти, які потрібно враховувати під час створення сайту, маючи на увазі мету і призначення сайту, цільову аудиторію, оформлення сайту, структуру та навігацію, наповнення ресуру якісним контентом. Під час останнього заняття лекторка також розкрила деякі секрети маркетингу.
Завдяки такому короткому, але цікавому й пізнавальному навчанню ми набули важливих навичок у медіасфері.
Після закінчення навчання учасники проєкту отримають сертифікати про участь, вручення яких відбудеться, тільки-но поліпшиться епідеміологічна ситуація.
студентки ІІІ курсу спеціальності «Українська мова і література. Англійська мова і література»