У «YouthHub» навчали медіаграмотності учасників всеукраїнського соціального проєкту «Залізна зміна»
«Наші гості – підлітки 13-15 років. Більшість із них родом із Харківщини, Донеччини, однак є й діти з інших регіонів. Тобто здебільшого це діти-ВПО або ті, хто втратили на війні когось із батьків чи потрапив у складні життєві обставини. Водночас це надзвичайно розумні, талановиті хлопці та дівчата, які займалися спортом, старанно вчилися, займалися творчістю. Я дуже радий, що наш молодіжний центр зміг долучитися, щоб підтримувати їхній розвиток та докласти зусиль у майбутнє покоління, якому доведеться розвивати країну після війни», – каже керівник «YouthHub» Дмитро Койтюк.
Після оглядин хабу та знайомства з історією його створення, провели активність та занурилися у воркшоп із медіаграмотності. За півтори години разом із Дмитром Койтюком розбиралися, що таке дезінформація, діпфейки, клікбейти, теорії змови та інформація, що вводить в оману. Дмитро підготував інформацію так, щоб воркшоп був максимально інтерактивним й учасники були повністю занурені у процес – думали, аналізували, а тоді й самостійно практикувалися.
Учасники залишилися задоволені зустріччю, а організатори запропонували продовжити співпрацю та повернутися із новими учасниками.