Четвертокурсники біологічного факультету розпочали свою першу педагогічну практику
Онлайн-діагностика виявила в більшості навчально позитивний, бадьорий настрій, студенти впевнені в собі й у тому, що на практиці все буде класно
Педагогічна практика як організаційна форма навчання є важливою сполучною ланкою між теоретичною та практичною діяльністю студентів, адже дає змогу закріпити здобуті знання з біологічних і психолого-педагогічних дисциплін, сформувати практичні вміння в реальних умовах освітнього процесу.
На початку практики, як заведено, для деталізації окремих психолого-педагогічних завдань з молоддю провели нараду-консультацію, зокрема ознайомили з прикладами виконання аналогічних завдань під час практики студентів старших курсів. Таким чином, використовується метод взаємонавчання, який завжди дає позитивний результат.
Доступ до потрібної інформації студенти мають через електронну пошту, сайт е-навчання УжНУ, Google Classroom.
Практиканти також ознайомилися з методикою зворотного онлайн-зв’язку за допомогою використання сайту https://www.mentimeter.com. Таку методику можна використовувати і в умовах школи. У нашому випадку на запитання «Який у Вас настрій на початку педпрактики?» студенти відповідали за п’ятибальною шкалою. У більшості цей настрій виявився навчально позитивним, бадьорим (4,6 бала), студенти впевнені в собі й у тому, що на практиці все буде класно (4,5 бали).
Цікавими стануть результати такої ж діагностики на захисті практики після її завершення.
керівника практики від кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи