Для студентів факультету здоров’я та фізичного виховання гостьові лекції провели професори іноземних вишів
Слухачами доповідей іноземих науковців були студенти першого й другого курсів бакалаврату, а також першого року магістратури спеціальностей «Фізична культура», «Фізична культура і спорт», а також студенти спеціальностей «Клінічна психологія» та «Фізична терапія, ерготерапія».
Професор Георгій Коробейніков представив молоді лекцію «Психофізіологічний стан спортсменів високої кваліфікації».
У виступі йшлося про те, що немає психічних процесів, які не пов’язані з фізіологією. «Більшість атлетів намагається здобути результат завдяки великим навантаженням, багатьом тренуванням, психологічній підготовці. Важливо мати періодизацію тренувань: це періоди відпочинку, перехідні періоди, період інтенсивної підготовки. М’язи — це тільки основа виконання, але імпульс виконувати ті чи інші вправи дає мозок. Спортсмен виконує алгоритми діяльності, які напрацював на тренуваннях. Навіть автоматичне виконання елементів уже є в пам’яті спортсмена. Працюють всі когнітивні функції. Тому на змаганнях немає імпровізації — це все відточені раніше алгоритми діяльності. Через це важливо не допускати перевтоми та вигорання спортсменів», – зауважив науковець.
Лекцію професора Владімира Потопа «Удосконалення ключових компонентів фазової структури вправ з художньої гімнастики на основі біомеханічного аналізу» з румунської перекладала другокурсниця Анна-Марія Грин. Дівчина переказує: «Пан Потоп наголосив на важливості правильного використання вправ у художній гімнастиці, поділився досвідом художніх гімнасток Румунії та їхніми досягненнями, розказав про методи роботи в різних видах спорту, як-от художня гімнастика, плавання. Пан Потоп наводив наочні приклади, щоб студенти могли краще зрозуміти його думки. Також говорив про важливість поетапного вивчення різних вправ, щоб не нашкодити здоров’ю спортсмена. Методи, про які пан Потоп нам розповів, можна проводити й на звичайних заняттях з гімнастики в університеті, і в школі з дітьми».