Доцентка кафедри теорії та практики перекладу Антоніна Девіцька вдосконалювала професійні навички в освітніх закладах США
Тематичні воркшопи й педагогічні спостереження під час стажування вдало поєднувалися з культурною складовою, що дало змогу поглибити знання з фаху, пізнати американську культуру й утворити потужну команду освітян-інноваторів
Протягом трьох тижнів стажування в Колумбійському університеті (Columbia University), Міському університеті Нью-Йорка (CUNY), Гантер-коледжі (Hunter College), Педагогічному коледжі Колумбійського університету (Teacher’s College, Columbia University) американські фахівці ознайомили з новітніми методиками викладання англійської мови як іноземної, особливостями розробки освітніх силабусів з урахуванням соціоемоційного навчання та травмаінформованих практик.
Тематичні воркшопи й педагогічні спостереження під час стажування вдало поєднувалися з культурною складовою, а саме відвідуванням театрів, мистецьких галерей, музеїв та парків. Усе це дозволило поглибити знання з фаху, пізнати американську культуру та утворити потужну команду освітян-інноваторів.
Медіацентр поцікавився в Антоніни Девіцької подробицями візиту: «Досвід моєї участі у річній програмі Professional Development for Instructors of Pre-service Teachers під патронатом Посольства США вважаю безцінним і незабутнім. За шість місяців тісної співпраці з визнаними професіоналами – лінгвістами, психологами, спеціалістами з когнітивної психології, практиками гейміфікації у навчанні дізналася про новітні тенденції у викладанні англійської мови у середній та вищій школі з урахуванням соціоемоційного навчання та травмаінформованих практик.
Одним із найяскравіших моментів стажування стала поїздка до Нью-Йорка на три тижні. Для мене Нью-Йорк – це поєднання фінансових і цифрових хабів з високою концентрацією інтелекту, а також місто, яке варте сотень візитів! Щоденна робота на парах і воркшопах з американськими колегами, практики викладання (micro-teaching) у провідних вишах Нью-Йорка, дозволили зрозуміти й відчути освітній процес США зсередини. Передусім вразили інтерактивні освітні платформи для онлайн- та офлайн-занять, високотехнологічні аудиторії, висока особиста мотивація американських студентів і їх жвавий інтерес до України. Радію з того, що багато ідей та практик від американських колег знайшли свою реалізацію в освітньому просторі факультетів УжНУ».
Пані Антоніна щиро вдячна американським партнерам за підтримку вищої освіти в Україні!