Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Маркетологи УжНУ відзначили професійне свято

З ініціативи кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту та студентів-маркетологів на факультеті історії та МВ організували низку заходів

0 206
12 листопада на факультеті історії та міжнародних відносин відзначили Міжнародний день маркетолога – свято представників однієї з найбільш популярних та креативних професій, фахівців із формування попиту та максимального задоволення потреб споживачів.

Маркетологи УжНУ відзначили професійне святоУ рамках святкування з ініціативи членів кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту (БАММ) та студентів-маркетологів було організовано низку заходів:

  • науково-практичний семінар на тему «Маркетинг сьогодення: теоретичні, практичні та освітні тенденції розвитку» під керівництвом професора кафедри Святослава Жукова;
  • зустріч з маркетологом-практиком Олександром Загоруйком – генеральним директором маркетингової компанії «MY PROFI», який провів відкриту лекцію на тему «Особливості професії маркетолога в контексті сучасних тенденцій маркетологічних послуг в Україні та Закарпатті зокрема»;
  • маркетингові ігри зі студентами спеціальності «Маркетинг» разом із презентацією команд та конкурсом студентських відеоробіт – реклами кави та надання туристичних послуг.

Крім того, молодь підготувала відеопрезентацію «Я – маркетолог!».

Маркетологи УжНУ відзначили професійне святоВідкривала свято в. о. завідувача кафедри БАММ Олеся Дюгованець, яка наголосила на важливості й актуальності спеціальності маркетолога, привітала всіх із професійним днем і побажала фахової реалізації, безмежного натхнення, креативу і нових звершень!

На згадку про участь у події і на добру пам’ять про свято всім гостям і студентам вручили невеличкі солодкі сувеніри – пряники з тематичною маркетинговою символікою.

Піднесений настрій присутніх, а також усвідомлення важливості спеціальності «Маркетинг», засвідчили, що тривала підготовка до урочистих заходів не була марною. Сподіваємося, таке святкування стане доброю традицією кафедри БАММ і студентів-маркетологів!

За інформацією факультету історії та МВ
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.