Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Як писати успішні ґрантові проєкти, на ФІМВ розповідала маркетологиня швейцарської компанії Sanitised AG Валерія Щербак

Щоб досягти успіху, варто обирати тему, що актуальна не лише для України, а й для інших країн Європи

0 235

Як писати успішні ґрантові проєкти, на ФІМВ розповідала маркетологиня швейцарської компанії Sanitised AG Валерія Щербак

У межах відзначення Тижня факультету історії та міжнародних відносин на кафедрі бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту відбулася публічна онлайн-лекція «Проєктна та ґрантова діяльність в сучасних умовах». Досвідом  написання ґрантових проєктів з усіма охочими ділилася докторка економічних наук, професорка, маркетологиня швейцарської компанії Sanitised AG Валерія Щербак.

Представила гостю завідувачка кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту Олеся Дюгованець. До війни пані Валерія працювала завідувачкою кафедри підприємництва та права Київського національного університету технологій та дизайну. Після 24 лютого через сімейні обставини переїхала до Швейцарії, де, завдяки досвіду, влаштувалася на роботу у компанію Sanitised AG. На новій посаді маркетолога вже зуміла успішно реалізувати кілька проєктів.

Як писати успішні ґрантові проєкти, на ФІМВ розповідала маркетологиня швейцарської компанії Sanitised AG Валерія ЩербакВалерія Щербак написала понад 80 ґрантових проєктів, з яких успішно реалізовано 11. Маркетологиня каже: «В інноваційній діяльності, коли йдеться про створення чогось нового, діє принцип Парето. Тобто з 10 стартапів реалізуються лише 2. Мені треба було написати понад 80 проєктів, щоб втілилися у життя 11. Про це треба пам’ятати, коли беретеся за написання ґранту чи подібну діяльність».

Пані Валерія розповіла присутнім про види ґрантів, історію ґрантової діяльності в Україні, переваги й недоліки ґрантової діяльності, вимоги до таких проєктів, структуру оформлення заявок.

Маркетологиня наголосила, що ґрантовий проєкт зокрема повинен бути максимально ясним, чітким, містити точний опис видатків, фактичні матеріали-таблиці, мати коротку і змістовну назву, мета повинна перегукуватися з назвою, завдань достатньо 4, також треба вказати короткострокові й довгострокові результати. «Цих теоретичних правил написання проєктів багато, і ними не треба нехтувати, бо вони – це теж частина успіху, – ділиться досвідом пані Щербак. – Щодо до вибору теми проєкту, то треба, щоб вона була актуальною не лише для України, а й для інших країн Європи. Тоді це буде вдало. Звичайно, такий підхід до написання ґранту/проєкту вимагає багато зусиль і часу».

Крім власне теорії, маркетологиня розповіла про роботу над уже реалізованими в Sanitised AG проєктами, а також відповідала на питання аудиторії.

Галина Кришінець
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.