Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

На факультеті інформаційних технологій пройшла І дистанційна Всеукраїнська учнівська олімпіада з програмування

Закарпатські школярі Ілля Кривов’яз та Костянтин Чуєв вибороли дипломи ІІ ступеня, а Андрій Симкін – диплом ІІІ ступеня

0 199
115 учасників зі всієї України взяли участь в І дистанційній Всеукраїнській учнівській олімпіаді з програмування, яка тривала впродовж 24–26 липня.

Нашу область у змаганні представляли шестеро учнів: Мартін Лешко (8-класник, що виступав за 9 клас), Ілля Кривов’яз (9 клас), Сергій Лошак (10 клас), Костянтин Чуєв (11 клас), Василь Меренич (11 клас) та Андрій Симкін (11 клас). Всі вони – щколярі Ужгородської загальноосвітньої спеціалізованої школи-інтернату з поглибленим вивченням окремих предметів Закарпатської області.

Приємно відзначити, що Ілля Кривов’яз та Костянтин Чуєв вибороли дипломи ІІ ступеня, а Андрій Симкін – диплом ІІІ ступеня.

Ілля Кривов’яз виборов право поборотися за місце в складі збірної України на Європейській олімпіаді з інформатики серед юніорів, а Костянтин Чуєв – за місце в складі нашої збірної на Міжнародній учнівській олімпіаді. Обидва ці змагання відбудуться у вересні в режимі онлайн.

Голова журі І дистанційної Всеукраїнської учнівської олімпіади з програмування, завідувач кафедри інформаційних управляючих систем та технологій, доцент Олександр Міца відзначив, що сусідні держави, зокрема Польща й Росія, скасували змагання фінального етапу, а ми все-таки, сконсолідувавши зусилля, зуміли його провести у вимушеному форматі, але максимально приємному для учасників. Відзначимо, що математики також успішно впоралися з таким заходом.

У проведенні олімпіади брали участь викладачі факультету інформаційних технологій – Ігор Повхан, Олександр Лавер, Беата Матяшовська, Олександр Левчук та Павло Федорка.

 

Результати олімпіади – за покликанням.

За інформацією зав. кафедри ІФМД, доц. Олександра Лавера
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.