Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Представники ФМЦТ організували для школярів Ужгорода інтерактивні екскурсії музеями УжНУ

0 236
Червень – початок довгоочікуваних канікул. Гарячий період навчання позаду, попереду – безтурботне літо, коли нарешті можна знайти час на улюблене. Що ж найбільше цікавить сучасне покоління, як не цифрові технології? Утамувати цікавість щодо прикладних наук, математики та історії місцевим школярам допомогли фахівці факультету математики та цифрових технологій у співпраці з колегами з факультету історії та міжнародних відносин.

Представники ФМЦТ організували для школярів Ужгорода інтерактивні екскурсії музеями УжНУОрганізація екскурсій для понад 120 учнів стала можливою завдяки тривалій співпраці з випускниками факультету ФМЦТ. Завідувач кафедри кібернетики та прикладної математики Павло Мулеса розповідає: «Намагаємося постійно підтримувати звʼязки з нашими колишніми студентами. Частина їх стає ІТ-івцями, частина – вчителями інформатики та математики, дехто успішно застосовує свої знання в інших галузях. Особливо часто спілкуємося з учителями напередодні вступної кампанії – профорієнтуємо. Прагнемо якомога більше розповісти про можливості навчання на факультеті, а педагоги зацікавлені надати учням інформацію про спеціальності для обрання професії».

Завкафедри організував уже не один профорієнтаційний захід. У доковідні часи представники УжНУ відвідали майже всі школи в області. Проте цього року застосували нові підходи: «Раніше їздили до школярів і спілкувалися з ними в їхніх закладах освіти. Потім зʼявилася ідея змінити формат співпраці. Тепер запрошуємо школярів до нас в університет. Маємо можливість демонструвати експонати наукового музею, які розмістили в нас представники МАН, Археологічного музею та Музею історії УжНУ. Маємо що показати і про що поговорити. Багато учнів виявили інтерес. Ми враховували індивідуальні підходи. Розуміємо, що, можливо, не всі цікавляться математикою та цифровими технологіями. Ділили їх на дві частини: одним пропонували екскурсію в науковий музей, інші ж рушили до історичного музею. Екскурсію проводили фахівці факультету історії та міжнародних відносин. Були випадки, коли об’єднували всіх».

Представники ФМЦТ організували для школярів Ужгорода інтерактивні екскурсії музеями УжНУНауковий музей – інтерактивний. Особливо цікаво школярам було взаємодіяти з експонатами. Наприклад, школярів зацікавив експонат, що демонструє за допомогою спеціальних вимірювальних приладів потужність трьох видів лампочок: розжарювальної, газової та світлодіодної. Багато експонатів пов’язані з оптикою та лазерами. Завершували екскурсії дружніми бесідами щодо планів на майбутнє й вибору професії.

Представники ФМЦТ організували для школярів Ужгорода інтерактивні екскурсії музеями УжНУВипускниця математичного факультету УжНУ, а нині вчителька математики та інформатики й класна керівниця 7-го класу Беата Бурдун заохотила учнів Ужгородського мистецького ліцею «Перспектива» Ужгородської міської ради Закарпатської області відвідати музей, щоб розширити кругозір: «До профорієнтаційних заходів учнів слід долучати, щоб вони ще не в статусі випускників мали змогу ознайомитися з різними факультетами. Можливо, в майбутньому це допоможе їм у виборі професії. До екскурсії радо долучилися 30 учнів та 2 вчителі. Узагалі з факультетом тримаємо теплий зв’язок. З нами і раніше профорієнтаційно співпрацювали – в межах школи».

Представники ФМЦТ організували для школярів Ужгорода інтерактивні екскурсії музеями УжНУНауковий музей відвідали й 15 учнів 9-го класу Ужгородського наукового ліцею Закарпатської обласної ради. Супроводжувала їх учителька математики Ольга Соколова: «Мета візиту – показати дітям, що точні науки можуть бути не тільки складними, а й цікавими та зрозумілими. Адже всі чули вже, на жаль, усталені фрази «я ж гуманітарій», або «в мене гуманітарний склад розуму, а оця ваша математика – не моє». Тому вважаю, що відкриття такого музею – дуже важливий і вагомий крок, щоб показати: якщо складне розкладати на прості елементи й застосовувати на практиці, то не такі ці точні науки й неприступні. Уся річ – у розумінні. Дітки були в захваті, що все можна і навіть треба чіпати, переставляти, натискати. Під час такої інтерактивної екскурсії руйнуються суворі встановлені музейні правила: «Дивись, але не чіпай». Деякі з відвідувачів навіть вирішили більше заглибитися в тему й ділилися цікавими фактами, які самі вже прочитали після візиту. Також із задоволенням відвідали факультет математики та цифрових технологій. Побачили й почули інформацію, яку можуть врахувати на майбутнє при дальшому плануванні навчання у виші. Дитячі усмішки – це важливо, а коли вони стосуються наук, таке гріє серце і вчителів, і викладачів».

Багато корисного дізналися й учні Ужгородського ліцею № 8. Учителька Влада Ганич зауважує: «Близько 60 учнів 9–10 класів і шестеро вчителів відвідали інтерактивну екскурсію. Особливо  дітей зацікавило те, що екскурсія була не тільки пізнавальна – про історію нашого краю, а й профорієнтаційна. Ми поспілкувалися з Павлом Павловичем, була дуже пізнавальна бесіду, дізналися про факультети УжНУ. Також мали можливість поспілкуватися з проректором Ігорем Івановичем Королем, який теж є представником ФМЦТ».

Такі екскурсії не просто можливість весело провести літній період, а й нагода більше дізнатися від представників факультету про спеціальності й життя підрозділів УжНУ. Чекаємо ще більше зацікавлених здобувачів освіти в стінах альма-матер!

За інформацією факультету математики та цифрових технологій
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.