Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Рекламісти й піарники УжНУ понесли гуртувальну атмосферу «Дизайну спілкування» до школярів

Разом з доцентом Лесею Поліхою та психологом Ганною Ребрей студенти заохотили до плетіння смайлика в стилі нитяної графіки учнів Ужгородської ЗОШ № 9

0 131

Нитяна́ графіка (чи т. зв. стринг-артнині популярна не тільки як напрям рукотворного мистецтва (генд-мейду), а й є чудовим приводом для командотворення (тимбілдингу). Студенти 2-го та 4-го курсів спеціалізації «Реклама та зв’язки з громадськістю» відділення журналістики УжНУ в межах проекту «Дизайн спілкування» мали змогу вповні відчути атмосферу цієї гуртувальної комунікації та повправлятися в азах нитяної техніки. Зокрема, сплели логотип «Реклама та PR в УжНУ» і влаштували захід «Дизайн спілкування» у ЗОШ № 9, де заохотили до плетіння смайлика ужгородських школярів.

Студентсько-школярську зустріч організували доцент кафедри журналістики Леся Поліха та психолог школи Ганна Ребрей.

Учасники заходу висловили свої враження від комунікації.

Аліна Вовчок: «Безперечно, кожен вніс щось своє у творення «Дизайну спілкування», щоб врешті в нас вийшла справді приємна атмосфера. Знайомство, мабуть, – найважливіша частина зустрічі, коли у всіх складається враження одне про одного, а оскільки йдеться про дизайн спілкування, то наша група підійшла до цього креативно. Дійство почалося грою «Комплімент». Передавали клубок ниток і разом із цим зав’язували дружні взаємини,  присутні відчували тісніший зв’язок одне з одним.

Та основна наша мета полягала в поєднанні приємної атмосфери з навчанням. Саме тому (оскільки ми майбутні рекламісти) вирішили поділитися своїми знаннями щодо кольорів у рекламі. Діти зацікавилися, це було помітно, коли згадували, з чим у них асоціюється той чи той колір. А потім ми плели смайлика, використовуючи нитяну техніку. Нитки, дощечка, цвяхи й усмішки на обличчях дітей, бо творили ми разом».

Ярослава Середа: «Мені здається, наші маленькі друзі були задоволені, що дізналися про таку течію, як стринг-арт. У них була можливість разом зі студентами вплести й свою ниточку спілкування в загальний малюнок – створити щось своє у мистецтві й просто добре провести час. Адже саме післясмак заходу («це було приємно») і має доноситися через дизайн спілкування.

Вікторія Бригідін: «Моментом інтриги в нашому заході стало завдання «Зроби комплімент самому собі». Не кожному це далося легко. Всі звикли говорити приємності одне одному, але іноді забувають казати їх собі».

Тетяна Хасанова: «Сподіваємося, що завдяки нашому маленькому і повчальному заходу діти змогли засвоїти для себе щось корисне і просто класно провести час.

Наостанок ми підготували їм смачний сюрприз – цукерки з побажаннями. Безперечно, цьому моменту зраділи всі школярі без винятку. Захід завершився на позитивній ноті, а щоб її підкріпити – усі зробили колективне фото».

Ганна Ребрей: «Такі зустрічі завжди дуже активізують. Це зовсім інший формат спілкування, ніж той, до якого діти звикли в школі в ракурсах учитель-учень чи учень-учень. Студенти ще не дорослі, але вже не діти, тому рівень довіри і контактності до них з боку учнів достатньо високий. Цінно, що така взаємодія завжди дає додаткову можливість проявитися учням, які не мають такої нагоди в колективі через свою навчальну успішність чи міжособистісну популярність. Досвід встановлення позитивного контакту та успішної комунікації позитивно впливає на всіх учасників зустрічі».

Леся Поліха: «Дизайн спілкування діє. Нові знайомства, нові знання, новий досвід та хороші спогади – головний результат нашого дійства. Вважаю, що ми досягли поставленої мети, адже школярі дуже захотіли, аби сплетений смайлик лишився у класі, а це правдива ознака того, що після приємно проведеного часу є бажання залишити щось собі на пам’ять».

Вл. інф.,
відео «Плетіння смайлика» Вікторії Бригідін,
відео «Плетіння лого рекламників» Віталія Завадяка,
монтаж Юрія Піпаша

Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.