Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Рекламісти-піарники УжНУ демонстрували колегам власні бренди

Третьокурсниці спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю» разом із викладачем кафедри журналістики Любов’ю Русинко-Бомбик у рамках дисципліни «Брендинг та бренд-менеджмент» влаштували публічну презентацію-захист своїх розробок

0 236

Кожен із нас без жодних труднощів зможе назвати більше десятка всесвітньовідомих брендів. Проте думки щодо їх створення, еволюції виникають мало в кого. Складно уявити, що нині популярний продукт певного виробника колись був невідомим. На шляху до теперішнього місця на світовому ринку автори бренду стикалися з різноманітними труднощами.
Любов Русинко-Бомбик
Любов Русинко-Бомбик

Аби якомога докладніше вивчити специфіку роботи в такому руслі, бодай частково відчути її зсередини, третьокурсниці спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю» разом із викладачем кафедри журналістики Любов’ю Русинко-Бомбик у рамках дисципліни «Брендинг та бренд-менеджмент» розробили власні бренди.

Першими представили свої напрацювання Наталія Сов’як та Мальвіна Кондратьєва. «Sexy frau» – гель для інтимної гігієни, орієнтований для дівчат та жінок 18+. Слоган «Лайкни своє тіло» зумовлений тим, що здорові, молоді, красиві дівчата переважно користуються соцмережами.

Людмила Дітріх зосередила свою увагу на створенні шампуню для глибокого очищення голови «ETNA». Як зауважила дівчина, шампунь з вулканічним пилом, який презентувала, ретельно очищує волосся та шкіру голови від жиру, закупорених пор, засобів стайлінгу тощо.

Зі слоганом «Сяй! Вражай! Надихай!» Іванна Полянська та Світлана Даниш представили маску для волосся «P & D» на основі зміїного жиру.

Антибактеріальне мило «Care» створене Ольгою Стаховою та Анастасією Маргітич особливе наявністю в складі козиного молока.

Під час презентації брендів кожна група вказувала склад продуктів, їхні переваги, особливості виготовлення та використання, роз’яснювали особливості формування цінової політики. Кожен із цих аспектів важливий, щоб зацікавити споживача й приносити виробникові прибуток.

Після кожної презентації в аудиторії розпочиналися жваві дискусії, у присутніх виникали різноманітні питання. Варто відзначити, що представленням брендів зацікавилися викладачі кафедри журналістики Леся Поліха, Василь Путрашик, Олеся Барчан, Віталій Завадяк, Наталія Толочко, Василь Шаркань, викладач кафедри української літератури Олег Хававчак.

Леся Поліха
Леся Поліха

«Деякі бренди були доволі екстремальними. Коли з’являються якісь протилежності в архетипах, що лягли в основу ідеї бренду, покупцеві важко зорієнтуватися. Потрібно стежити, що і як ми позиціонуємо. Але загальне враження у мене дуже позитивне. Я вважаю, що такі заходи треба практикувати постійно, адже зазвичай ми працюємо на лаборатоних заняттях, семінарах у вузькому колі, тобто викладач і група студентів. А коли ми виходимо на більшу аудиторію, можна побачити, як це сприймає публіка. У зв’язках із громадськістю це найважливіше  – почути думку іншого. Інколи ми замикаємося у маленькому колі й не бачимо, як широка аудиторія на це реагує. На мою думку, це прекрасна практика, яку потрібно впроваджувати у навчальних процес», – резюмувала професіонал у сфері реклами, доцент кафедри журналістики Леся Поліха.

Вікторія Кенідра,
фото Віталія Завадяка

Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.