Медійники УжНУ розпочали профорієнтаційні поїздки школами Закарпаття
Випускників запрошують вступати на спеціалізації «Журналістика», «Міжнародна журналістика», «Реклама та PR»
За один день відвідали 5 закладів: Хустські спеціалізовані школи № 1, 2, 3, а також Ізянський і Рокосівський ЗЗСО. Їздили чималою командою: в. о. завідувача кафедри Євген Соломін, доцентка Олеся Барчан, викладачки Наталія Толочко й Любов Русинко-Бомбик, завідувач телерадіоцентру Олексій Лабунець. Долучилися й студенти другого курсу Мирослав Лисович, Христина Сібулатова, Марія Бондаренко, які під час цих заходів вирішили здобути навички виступу перед аудиторією та залучали школярів до телезйомок студентських проєктів.
У кожній школі студенти разом із викладачами продемонстрували презентацію про відділення, ближче познайомили майбутніх здобувачів освіти з навчанням в університеті. Відтак провели творче тестування на визначення схильності до професій журналіста, рекламіста, піарника, міжнародного журналіста. Аби продемонструвати, наскільки оперативною й цікавою є робота журналіста, безпосередньо на місці – у школах – відзняли короткі відеорепортажі. Так, студент Мирослав Лисович працював у кадрі, а на камеру процес фіксував очільник кафедри, тележурналіст Євген Соломін. Аналогічно працювали й Олексій Лабунець та студентка Марія Бондаренко. Уже наприкінці уроку школярам п’яти шкіл презентували готовий відеоролик.
Другокурсники спеціальності «Журналістика» Христина Сібулатова, Мирослав Лисович та Марія Бондаренко розповіли учням про творчі роботи, цікаві пари, культурно-розважальні заходи, які проходять на відділені.
На кафедрі журналістики з 2022 року запроваджують нову спеціальність «Міжнародна журналістика». Школярі стали одними з перших, хто дізнався про цю можливість. До слова, творче тестування продемонструвало, що серед учнів більшість мають схильність до «Журналістики», «Міжнародної журналістики» та «Реклами», тож у майбутньому можуть стати студентами медійного підрозділу.
Наприкінці заходу учні переходили за QR-кодами на сторінки відділення в соцмережах. Тут знаходять не лише інформацію про кафедру, а й творчість студентів: нещодавно юні медійники розпочали в «Інстаграмі» і «ТікТоку» власний проєкт «Rec.lamma», де активно розповідають про студентське життя й дозвілля.
Відділення журналістики продовжить профорієнтаційні поїздки в інші райони Закарпаття та знайомства з медійними професіями в нетиповому, цікавому форматі. Тішимося, адже мали море емоцій, аплодисменти, а також позитивні відгуки школярів, учителів та управління освіти Хустської райдержадміністрації.
Так, учениця Рокосівського ЗЗСО Наталія Шпір розповіла, що захід був цікавий і пізнавальний, а ще їй сподобалося розповідати про себе на телекамеру. Старшокласниця з Хустської спеціалізованої школи І–ІІІ ст. № 1 ім. А. Волошина Вікторія Гладень зізналася, що саме після презентації й тестування зацікавилася професією рекламіста і хотіла б реалізуватися в цій сфері.
Заступники директорів шкіл із виховної роботи зазначили, що їхні випускники для навчання обирають переважно УжНУ. До слова, учням пропонують заняття в різних секціях, гуртках. Так, при Хустській спеціалізованій школі І–ІІІ ст. № 1 ім. А. Волошина працює й гурток юних журналістів, організована невеличка радіостудія. Заступниця директора з виховної роботи Тетяна Кучернюк під час екскурсії школою запропонувала студентам Мирославу Лисовичу й Христині Сібулатовій долучитися до прямого ефіру. Юні медійники дали інтерв’ю про навчання, дозвілля й порадили, як підготуватися до ЗНО.
Безумовно, результат профорієнтаційних поїздок можна буде дізнатися під час вступної кампанії 2022 року. Але позитивний фідбек уже дістали: і в процесі презентацій, і після них – у вигляді вподобайок на сторінках соцмереж.