Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Студенти-біологи на практиці набувають педагогічної компетентності

У карантинних умовах молодь вчиться успішно реалізовувати педагогічні завдання у режимі електронного навчання на платформі Google Meet

0 232
Педагогічна практика студентів є невід’ємною складовою і оптимальною формою підготовки майбутніх учителів біології. Завдяки їй молодь опановує сучасні методи, форми організації та знаряддя праці в галузі їх майбутньої професії; на базі здобутих у виші знань формуються професійні уміння і навички для самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних умовах, виховується потреба систематично поновлювати свої знання й творчо їх застосовувати.

Студенти-біологи на практиці набувають педагогічної компетентностіЗ 8 лютого триває педагогічна практика четвертокурсників біологічного факультету на базі шкіл Закарпаття. На початку її перебігу студентів ознайомили з основними завданнями, а також із підходами щодо їх успішного виконання в режимі електронного навчання на платформі Google Meet. Одна річ – теоретичний курс «Педагогіки» з практичними заняттями, зовсіма інша – апробація здобутих знань і сформованих умінь у реальних умовах освітніх установ.

Минули два тижні практики, адаптаційний період студентів завершився, розпочалася активна частина – виконання функції учителя й класного керівника, що дасть змогу довершити формування основ педагогічної компетентності майбутнього вчителя біології.

Постійні консультації з поточних питань педагогічної практики відбуваються на платформі Google Meet. Керівник педпрактики професор В. Староста зауважує, що настрій у студентів бадьорий, вони відчувають психологічний комфорт, усвідомлюють значення практики як засобу професійного розвитку, працюють із належною віддачею.

Успіх практики в школі визначає не тільки рівень теоретичної підготовки зі спеціальності та психолого-педагогічних дисциплін, а й розуміння мети і завдань практики, активність, уміння поєднувати різні напрямки педагогічної діяльності у цілісному навчально-виховному процесі.

За інформацією керівника практики
від кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи професора В. Старости
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.