Студенти-біологи на практиці набувають педагогічної компетентності
У карантинних умовах молодь вчиться успішно реалізовувати педагогічні завдання у режимі електронного навчання на платформі Google Meet
З 8 лютого триває педагогічна практика четвертокурсників біологічного факультету на базі шкіл Закарпаття. На початку її перебігу студентів ознайомили з основними завданнями, а також із підходами щодо їх успішного виконання в режимі електронного навчання на платформі Google Meet. Одна річ – теоретичний курс «Педагогіки» з практичними заняттями, зовсіма інша – апробація здобутих знань і сформованих умінь у реальних умовах освітніх установ.
Минули два тижні практики, адаптаційний період студентів завершився, розпочалася активна частина – виконання функції учителя й класного керівника, що дасть змогу довершити формування основ педагогічної компетентності майбутнього вчителя біології.
Постійні консультації з поточних питань педагогічної практики відбуваються на платформі Google Meet. Керівник педпрактики професор В. Староста зауважує, що настрій у студентів бадьорий, вони відчувають психологічний комфорт, усвідомлюють значення практики як засобу професійного розвитку, працюють із належною віддачею.
Успіх практики в школі визначає не тільки рівень теоретичної підготовки зі спеціальності та психолого-педагогічних дисциплін, а й розуміння мети і завдань практики, активність, уміння поєднувати різні напрямки педагогічної діяльності у цілісному навчально-виховному процесі.
від кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи професора В. Старости