Сучасний бренд бухгалтера: студенти-економісти руйнують стереотипи щодо професії
«Професія бухгалтера — це не лише певний набір знань. Ми постійно стикаємося з ситуаціями, коли потрібні непередбачувані рішення й критичне мислення. Розуміємо, що світ змінюється, змінюються й підходи до професій, з’являються нові виклики. Сучасний бухгалтер повинен мати певні м’які навички, розвивати самоорганізованість та володіння тайм-менеджментом, саморозвиватися й підлаштовуватися до змін. Ми хочемо побачити ваше розуміння того, яким є сучасний бухгалтер, щоб, зокрема, вдосконалити освітній процес», – наголосила модераторка заходу Оксана Йолтуховська.
Завідувачка кафедри обліку і аудиту Вікторія Левкулич зазначила: «Спілкуючись з абітурієнтами, розуміємо, наскільки важко побороти ті стереотипи щодо професії, які склалися історично. Це не лише наша проблема – це проблема в усій країні. Для вступників облік – то щось дуже складне й нудне. Тому маємо розуміти самі й розповідати іншим, яким насправді є сучасний бухгалтер».
Представниками журі стали успішні випускники спеціальності та партнери заходу: Валентина Карякіна, співвласниця мережі косметичних магазинів «Viva Косметика»; Сергій Остафійчук, заступник голови департаменту фінансів Закарпатської ОВА; Михайло Олексій, засновник компанії «Консалтинг Ужгород». Серед викладачів – доценти кафедри Максим Яцко, Ярослав Шеверя та Роман Шулла. Також серед спонсорів заходу – консалтингова компанія «Бухгалтерія ПРОСТО».
У конкурсі взяли участь шість команд студентів 1–3 курсів, кожна з яких представила власне унікальне бачення бренду сучасного бухгалтера.
Розпочали презентацію студентки третього курсу Оксана Семенихіна, Марина Леган та Діана Плавайко, які підготували доповідь на тему «3 в 1: облік, аудит і трохи магії з податками».
Другокурсниці Наталія Скраль, Андріана Курта та Карина Пічкар презентували оригінальний відеоролик власного бачення бренду бухгалтера, а їхня колега Тетяна Магурська розповіла про те, як вибудувати професійний імідж, який викликатиме довіру й захоплення.
Першокурсники Дарина Попович та Юлія Семенихіна підготували доповідь, у якій надали поради для розвитку в соціальних мережах. Олеся Ціник і Данил Петріченко створили розважальне відео, в якому зіставили очікування з реальністю роботи бухгалтера. Мирослава Семенко та Тетяна Головка зосередилися на бренді бухгалтера у конкретній ніші — сфері обслуговування.
Журі високо оцінило проєкти учасників і зазначило, що обрати лауреатів було надзвичайно складно, адже всі роботи на високому рівні.
Переможницями конкурсу творчих проєктів стали третьокурсниці Оксана Семенихіна, Марина Леган та Діана Плавайко, яких нагородили дипломами й подарунками від спонсорів. Усі інші учасники отримали сертифікати за участь.
Організатори заходу висловили сподівання, що такі творчі ініціативи стануть доброю традицією на кафедрі, адже вони не лише розвивають креативне мислення студентів і сприяють удосконаленню освітніх програм за спеціальністю «Облік і оподаткування», а й популяризують професію бухгалтера серед молоді.