Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Ужнівські маркетологи дізнавалися про особистий бренд та мали квест факультетом

Професійний день маркетологи відзначили лекцією від мандрівника Віктора Стинича, цікавим квестом від викладачів та смаколиком на завершення

0 215
Квест від викладачів, лекція від мандрівника та блогера, жартівливі відзнаки та відеоролики про студентське життя – на факультеті історії та міжнародних відносин відзначили День маркетолога.

Ужнівські маркетологи дізнавалися про особистий бренд та мали квест факультетом

Віталій Андрейко
Віталій Андрейко

«Хороший маркетолог – порушник спокою в компанії, – почав вітальну частину заступник декана Віталій Андрейко. – Маркетолог поєднує у собі чимало якостей будь-якого висококваліфікованого спеціаліста. Він всупереч перепонам та труднощам іде до своєї мети та реалізовує її, тож будьте професійними фахівцями та гідними випускниками нашого університету».

До вітань долучилися й інші викладачі факультету. Відтак присутні школярі та студенти поспілкувалися з онлайн-підприємцем, мандрівником і блогером Віктором Стиничем, який вирішив розповісти молоді про актуальність розвитку особистого бренду.

Віктор Стинич
Віктор Стинич

Так, приміром, Віктор вважає, що «найгірше, що можна зробити – піти на роботу. Заробляти гроші легше і цікавіше, коли займаєшся тим, що тобі подобається, бо якою б роботою і на яких умовах ви не займалися, це вам набридне. Зараз у вас є чудова можливість створити особистий бренд, започаткувати і розвинути власну справу». Як переконує мандрівник, ідеального часу для цього не буде ніколи, адже завжди є якість інші важливі заняття: робота, дім, сім’я і діти.

«Усе, що ви робите – це частина вашого особистого бренду: те, що про вас говорять люди, що думають. Це потрібно формувати. Люди мають асоціювати вас із певною нішею – тим, чим ви займаєтеся: чи то ландшафтний дизайн, чи перукарська справа, чи маркетинг. До того ж, коли ви розвиваєте особистий бренд, ви підвищуєте свою компетенцію, бо шукаєте нову інформацію про сферу своєї діяльності, розширюєте її межі», – каже Віктор.

Ужнівські маркетологи дізнавалися про особистий бренд та мали квест факультетомОднак важливо розуміти, що особистий бренд – це не маска. Потрібно відповідати заявленим знанням та вмінням. Не просто розповідати, що ти є класним фахівцем, а бути ним. Однак, щоб створити особистий бренд, потрібно вийти із зони комфорту.

Опісля студенти представили свої відеороботи про студентське життя. А на останок завідувачка кафедрою бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту Олеся Дюгованець вручила студентам різних курсів жартівливі відзнаки, серед яких за оптимізм, мімішність та навіть прогули.

Свято продовжили квестом по факультету, який підготували для студентів викладачі Вікторія Бондаренко, Олеся Дюгованець, Оксана Курей, Василь Федурця та Вікторія Зеліч. У межах квесту отримували від викладачів завдання: скласти пісню про бізнес-планування, розгадати кросворд по менеджменту, придумати застосування системи подвійного запису в житті, відгадати місії фірм та пропіарити себе.

Ужнівські маркетологи дізнавалися про особистий бренд та мали квест факультетомЗавершили святкування смачним маркетологічним тортом :).

Ксенія Шокіна,
фото Катерини Дрипки
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.