Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

В УжНУ закарпатські установи і заклади пропонували молоді роботу

Доки у фойє студенти комунікували з десятком потенційних працедавців, у читальному залі Наукової бібліотеки директорка Центру кар’єри УжНУ доцентка Тетяна Бутурлакіна влаштувала для юнаків і дівчат два тренінги

0 79

«Ярмарок вакансій» уже став традиційним заходом в Ужгородському національному університеті. 17 квітня в холі головного корпусу близько десятка роботодавців краю поспілкувалися зі студентами. Центр кар’єри вишу також організував для молоді два тренінги.
 Ігор Король
Ігор Король

Під час відкриття ярмарку з вітальним словом виступив проректор із науково-педагогічної роботи УжНУ Ігор Король, зауваживши: «Університет – не тільки лекції та лабораторні, а й розуміння того, де набуті знання можна реалізувати, уявлення про перше робоче місце, чому й сприяє влаштований захід».

Олександр Білак
Олександр Білак

Заступник ужгородського міського голови Олександр Білак відзначив, що ярмарки вакансій — одна зі спільних ініціатив міськради та УжНУ. Своєю чергою, директор Закарпатського обласного центру зайнятості Юрій Фущич інформував: нині у краї близько півтори тисячі вільних робочих місць.

Юнаки й дівчата активно запитували в потенційних працедавців, серед яких Нацполіція, «Ощадбанк», «Приватбанк», «Креді Агріколь Банк», «Комінвестбанк», «Укрпошта», «Деренівська купіль», ТОВ «Гебрюдер Вайсс», мукачівський завод «Точприлад», про вакансії, умови прийому на роботу та праці, заробітну плату. Також студенти могли ознайомитися з пропозиціями в рекламних буклетах. Крім того, на заході були представники Закарпатського обласного центру зайнятості.

Тетяна Бутурлакіна
Тетяна Бутурлакіна

Поки у фойє майбутні випускники комунікували з потенційними працедавцями, в читальному залі Наукової бібліотеки вишу відбулися два тренінги. Їх провела директорка Центру кар’єри УжНУ, доцентка Тетяна Бутурлакіна.

Тетяна Олександрівна розповіла про важливість розвитку soft skills — т.з в. м’яких навичок, які дозволяють працювати продуктивно. Серед них тайм-менеджмент (управління часом), ефективна комунікація, командна робота, стресостійкість, емоційний інтелект (вміння давати собі раду з емоціями), мультизадачність, уміння концентруватися. Натомість hard skills (тверді навички) — це фах, кваліфікація.

Відтак присутні поділилися на дві групи: ірраціоналісти — люди, які не звикли жити за планам, відкладають роботу до останнього, люблять творчий безлад (таких за статистикою більшість), та раціоналісти — ті, хто живе за планом, вчасно виконує завдання. Юнаки й дівчата також записали свій типовий розпорядок дня й визначили години найвищої продуктивності.

«Найважливіші справи, найвідповідальніші етапи роботи над проектамм варто планувати на пік продуктивності. Коли вона знижується, спокійно дозвольте собі відпочити. Для ефективної праці слід не просто досягати результату, а й відчувати задоволення від виконаного», — порадила Т.Бутурлакіна.

Під час наступного тренінгу пані доцентка розповіла, як налагодити ефективну комунікацію та презентувати себе. Загалом, програма виявилася насиченою, тож здобуті знання стануть у пригоді при працевлаштуванні.

Ольга Брайлян,
фото авторки та Віталія Завадяка

Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.