Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Від абітурієнта – до магістра: враження від навчання в УжНУ студентів-міжнародників факультету історії та МВ (частина ІІ)

0 310
Якщо хочете бути в курсі всіх міжнародних процесів, то факультет історії та міжнародних відносин саме для вас. Адже тут готують бакалаврів спеціальності «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії» (зі спеціалізаціями «Міжнародні відносини», «Міжнародна інформація», «Країнознавство»). Також тут можна здобути освіту у сфері маркетингу та менеджменту.

Чи виправдалися очікування від навчального процесу на факультеті історії та МВ, перспективи та найцінніші речі, які дало навчання, Медіацентру розповідали першокурсниця спеціальності «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії» Катерина Ляшенко та магістрант «Міжнародного менеджменту» Олександр Штибель.

  • Чому обрали для навчання саме УжНУ і вашу спеціальність?
Катерина Ляшенко
Катерина Ляшенко

Катерина: – По-перше, через зручність. Я живу в Ужгороді, тож проблем з доїздом не було. По-друге, друзі, які тут навчаються і позитивно відгукуються про навчання. І найбільше – це інформування університету про можливості, які він дає своїм студентам. Переглянула кілька відео наших викладачів на You Tube, зокрема й розповіді про переваги моєї спеціальності. Дуже круто, що, маючи такий диплом, я зможу не тільки бути перекладачем, а й активно долучатися до політичних процесів. Це – різнобічна спеціальність, а я – різнобічна людина, тож ми знайшли одна одну :).

Олександр: – Вибрав УжНУ через логістичну зручність, адже народився і живу в Ужгороді. Також я знав, що УжНУ може дати хорошу теоретичну базу, і це остаточно переконало мене зупинити вибір на цьому виші. Тепер навчаюся на «Міжнародному менеджменті», а в бакалаврат вступав на «Маркетинг». Тоді я ще сумнівався в тому, чого саме хочу. Тому вирішив опанувати фах маркетолога, адже це доволі широка й універсальна професія, яка стане в пригоді будь-де. Бо ж кожна компанія має свій маркетинговий відділ, відділ продажів – і працевлаштуватися ти точно зможеш. Ця професія дуже цінується в наш час.

  • Чи виправдалися очікування від навчання? Все так, як уявлялося?

Катерина: – Так! Добре, що ми не відразу почали навчатися дистанційно, а кілька днів ходили на пари в університет,  познайомилися з викладачами. Одногрупники дуже сподобалися, тепер ми вже дуже здружилися! З переходом на дистанційне навчання спочатку було важко, але потім ставало все легше і легше, тепер уже дуже цікаво. Найбільше подобається економія часу, бо не треба доїжджати. Ти можеш випити вдома каву і за хвилину – вже на лекції! Все встигаю і це круто :). Додатковий час можу витратити з користю, наприклад, на додаткові заняття або спілкування з одногрупниками. Ми якраз знімаємо спільні відео до Дня Європи. І онлайн спрощує всі процеси взаємодії.

Олександр Штибель
Олександр Штибель

Олександр: – Не у всьому. Дещо пішло не за планом, інше – навпаки, перевершило всі сподівання. Були такі дисципліни, що стали справжнім відкриттям. На одній із них ми завершили курси Google Ads та опановували всі можливості Google. Часто мали тренінги, нас навчали складати реальні бізнес-плани, втілювати їх у життя. До позитивних моментів також варто віднести й взаємини між студентами і викладачами. Це дуже горизонтальні, толерантні стосунки й завжди відкрита атмосфера на парах. Приємно, що викладачі готові вчитися нового і постійно розвиваються. У маркетингу це надважливо, адже ринок постійно змінюється, з’являються нові технології, які треба швидко освоювати.

  • Яким одним словом охарактеризували б навчальний процес і чому?

Катерина: – Захопливий! Нас вчать, крім власне цікавих дисциплін, дуже важливих речей: комунікації, пунктуальності, критичного мислення. Тут розвивають багато навичок, які допоможуть реалізуватися не тільки в обраній професії, а й у житті в цілому.

Олександр: – Відповім трохи інакше, про найважливіше: найцінніше, що мені дало навчання в УжНУ, – це здатність швидко, правильно, раціонально мислити. Тобто не так сам набір знань, як те, де їх шукати і як ефективно застосовувати на практиці.

  • Які плани після випуску на професійне майбутнє?

Олександр: – Наразі працюю у компанії MYPROFI. Їхні фахівці завітали до нас на Дні маркетолога. Мені сподобалося те, що вони розповідали, зателефонував їм, пройшов стажування – і вже понад 2 роки я їхній співробітник. Поки набуваю професійного досвіду у сфері маркетингу, але мій профіль – відеографія. Це все, що пов’язано з відеозйомкою, режисурою, написанню сценаріїв, анімацією. Я працював і на інших посадах – SMM-менеджера, маркетолога, але тепер бачу себе саме у вузькоспеціалізованій роботі з відео. Планую й далі цим займатися і, звичайно, далі вчитися та розвиватися.

  • Чи порекомендували би навчання в УжНУ й на вашій спеціальності кращому другу \ подрузі?

Катерина: – Звісно! Тут цікаво, небуденно, постійно з’являється щось нове. Це не тільки теорія і конспекти, хоча вони теж дуже змістовні, а й плідна дискусія з одногрупниками і викладачами. А ще історія, і це теж дуже захоплює. Пораду дам одну майбутнім студентам: треба старатися, бути наполегливими і вкладати всю душу у справу, яку любиш. Якщо ти чимось по-справжньому захоплюєшся – все вийде! Щире захоплення + зусилля – ось формула успіху в будь-якій діяльності.

Олександр: – Мене часто про це запитують, адже я вже працевлаштований за спеціальністю. Рекомендувати УжНУ буду завжди. Але так само буду наголошувати, що передусім усе залежить від студента. Не варто очікувати на чудодійну таблетку, коли тобі дадуть все готове для успіху. Треба вчитися, працювати і покладатися на себе, а УжНУ цьому тільки посприяє.

Галина Гичка для Медіацентру УжНУ
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.