Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Магістранти-журналісти здобули призові місця на Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт

Бакалаврська робота «Масмедійний екологічний проєкт «Sounds», розроблена студентами Мирославом Лисовичем і Софією Бурдою, здобула ІІ місце, а проєкт «Створення мультимедійного навчального курсу «Тележурналістика», яку підготували Михайло Коштура і Нікіта Лісовець, – посів ІІІ сходинку в конкурсі

0 116

Магістранти-журналісти здобули призові місця на Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт

Творчі роботи студентів відділення журналістики УжНУ посіли ІІ і ІІІ місця на Всеукраїнському конкурсі кваліфікаційних робіт зі спеціальності 061 «Журналістика» за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти. Змагання тривало 24–25 жовтня на базі Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку.

Дипломна робота «Масмедійний екологічний проєкт «Sounds», розроблена студентами Мирославом Лисовичем і Софією Бурдою, здобула ІІ місце в конкурсі, а творча робота «Створення мультимедійного навчального курсу «Тележурналістика», яку підготували Михайло Коштура і Нікіта Лісовець, – ІІІ місце. Керувала першим проєктом кандидатка наук із соціальних комунікацій, доцентка кафедри журналістики Наталія Толочко, другим – кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент і завідувач кафедри журналістики Євген Соломін. Вони також дістали подяки від організаторів конкурсу.

Мирослав Лисович, Софія Бурда
Мирослав Лисович, Софія Бурда

У межах проєкту «Sounds» студенти створили однойменний журнал і сайт, які присвятили екологічній тематиці, зокрема розповіли про місцевих екоактивістів, ініціативи, впроваджені на Закарпатті, і, звичайно, про актуальні виклики і проблеми.

Мирослав Лисович так розповідає про проєкт: «Я відповідав за медіалінгвальний аспект: створив різножанрові тексти для журналу і сайту: сторителінги, інтерв’ю з екологами, аналітичні матеріали тощо. Моя колега Софія займалася дизайном, що допомагало надати журналові більш професійного вигляду. Крім друкованої версії, ми також розробили однойменний сайт, де публікували інтерактивні матеріали: графіку, відео та інші мультимедійні елементи, які робили сприйняття інформації більш цікавим і зручним для читачів, адже журнал орієнтований здебільшого на молодь. Проєкт посів у конкурсі ІІ місце, що стало для нас важливим досягненням і стимулом розвивати екологічну тематику і надалі!»

Михайло Коштура, Нікіта Лісовець
Михайло Коштура, Нікіта Лісовець

Михайло Коштура й Нікіта Лісовець працювали над спільним проєктом  мультимедійного навчального курсу «Тележурналістика». Михайло так розповідає про ідею: «Наш курс – для будь-кого, хто має бажання дізнатися більше про журналістику, монтаж і медіасвіт. Взагалі, ідея розробити саме такий курс у нас виникла не відразу. Ми довго думали-гадали, що саме можемо і маємо на меті зробити. Тиждень мозкового штурму привів до того, що маємо тепер, — курсу «Тележурналістка». Місяці роботи, тижні зйомок, монтажу й довгих годин, аби вивантажити це на платформи, і врешті — ми це зробили. Неочікувано і дуже приємно, що саме цей проєкт посів ІІІ місце!».

Нікіта Лісовець додав, що́ мали за мету, – систематизувати здобуті знання і підготувати корисний для молоді освітній курс: «Я розробляв практичні завдання саме з теми роботи журналіста перед камерою, а Михайло забезпечив технічний бік (робота з камерою та її налаштування, світло тощо). Також у межах цього курсу ми розробили завдання після кожного теоретичного блоку. Наприклад, після блоку мовлення була вправа озвучити мультфільм своїм голосом. Після завершення технічної роботи – розміщення курсу на ютуб-каналі і сайті – ми зібрали фокус-групу й провели успішну апробацію. Тепер курс «Тележурналістика» у відкритому доступі для всіх охочих!».

Студенти задоволені результатами і вже працюють над магістерськими роботами. Сподіваємося, що наступні проєкти також будуть переможними!

Аліна Глуханич, студентка кафедри журналістики
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.