Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Cтуденти-історики поділилися враженнями від першої практики у школі

Учителювали в ужгородських школах упродовж двох тижнів четвертокурсники

0 1 139
Після археологічних розкопок, етнографічних розвідок та роботи в архівах практика у школі – кардинально новий досвід. Інший, але не менш цікавий. Проведення уроків та спілкування зі школярами, робота в новому колективі – це те, що цього разу відчули на власній шкурі студенти-історики. Чим ще запам’яталася педагогічна практика, – дізнавалися журналісти Медіацентру.

Вчителювати до ужгородських школярів вирушили студенти IV курсу, завдання яких полягало не лише в проведенні уроків: окрім того, що самостійно мали підготувати й провести 5 занять, відвідували уроки інших вчителів, аби з практичного боку глянути на методику викладання історії, принципи оцінювання знань тощо.

До ліцею «Інтелект» (ЗОШ І–ІІІ ст. №11) на два тижні направили одразу чотирьох студентів, тож вони мали нагоду не лише відвідувати заняття інших вчителів, але й колег-однокурсників.

Один із них, Михайло Перун, розповідає: «І я, і однокурсники Василь Карпов, Микола Костевич та Наталя Белей, з якими разом побували на практиці в «Інтелекті», без сумніву, підтверджуємо, що педагогічна практика дає неоціненний досвід. Напевно, кожен із нас запам’ятає на все життя свій перший урок, який після дзвінка на перерву підлягав помірній критиці (доброзичливій і навіть трохи іронічній) з боку друзів та керівників практики – шкільних учителів історії.

Був страх забути підготовлений матеріал або не вкластися у відведений час. Якщо чесно, наразі доволі туманно уявляю собі перспективи на майбутнє: пошукова робота для мене не менш захоплива, ніж виклад матеріалу учням, хоча душа більше лежить до досліджень. Наша педагогічна Одіссея завершилася якраз цієї п’ятниці і враження залишилися щонайкращі»!

А от інша студентка Діана Ситар потрапила на практику до Ужгородської загальноосвітньої спеціалізованої школи-інтернату з поглибленим вивченням окремих предметів. Дівчина ділиться своїми враженнями: «Уроки я проводила у 10-х класах. Мені пощастило: вони якраз вивчають дуже цікаві теми, які й мені до вподоби. Учні сприйняли мене добре, бо в нас незначна різниця у віці, тож із ними було цікаво і легко. Час від часу жартували, але ліцеїсти намагалися дотримуватися дисципліни, навіть коли ми вели дискусії і суперечки».

Під час практики у школі важливо не лише те, як молодого вчителя сприймуть учні, важить і підтримка педколективу. З цим нашим теж пощастило – кажуть: вчителі ставляться до практикантів доволі ліберально, з розумінням, намагаються максимально полегшити й оптимізувати процес практики, дають методичні й практичні поради.

Після практики студенти ще мають подати на кафедру відповідну документацію і, звісно, успішно захиститися.

Ксенія Шокіна

Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.