Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Науковці-туризмознавці УжНУ долучилися до утворення Національної туристської організації України

Професор Федір Шандор та старший викладач факультету туризму, крім того взяли активну участь у роботі конференції «Брендинг дестинацій: запорука побудови успішної репутації»

0 471
Науковці-туризмознавці УжНУ долучилися до утворення Національної туристської організації України
Науковці-туризмознавці УжНУ долучилися до утворення Національної туристської організації України
Професор УжНУ Федір Шандор та старший викладач факультету туризму та МК Олександр Коваль узяли активну участь у роботі конференції «Брендинг дестинацій: запорука побудови успішної репутації» за участю представників Всесвітньої туристської організації (UNWTO) та долучилися до процесу утворення Національної туристської організації України.

В Україні днями відбулася подія світового рівня – конференція «Брендинг дестинацій: запорука побудови успішної репутації». Організували її департамент туризму та курортів Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (керівник Іван Ліптуга) у співпраці зі Всесвітньою туристською організацією (UNWTO), що є структурним підрозділом ООН, з участю представників місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, лідерів регіональних туристичних асоціацій.

Віце-прем’єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції Іванна Климпуш-Цинцадзе вважає, що Україні потрібна нова ефективна модель державно-приватного партнерства у сфері туризму. Потенційно вона бачить таку модель у вигляді Національної туристичної організації, яка за прикладом багатьох іноземних країн може стати платформою для просування України у світі.

Ключовою подією став виступ Генерального секретаря UNWTO пана Талеба Ріфаї про Україну як привабливу дестинацію на туристичній мапі світу.

Керуючий директор компанії «Yellow Railroad» та автор посібника UNWTO «Брендинг дестинацій» Том Банкла влаштував майстер-клас щодо брендингу туристських територій. А представники регіонів презентували кейси брендингу таких туристичних дестинацій України, як Одеса, Львів, Харків, Закарпаття (презентацію представив директор департаменту економіки Закарпатської ОДА Денис Ман), Херсон, Тернопіль, Чорнобиль.

Спікери зі Всесвітньої туристської організації, Європейської туристичної комісії, туристичних адміністрацій та національних туристичних організацій країн Європи, а також провідних глобальних компаній – Google, Tripadvisor, Amadeus, Acrobator, Postmen, Minube та ін. – представили цікаві кейси та кращі практики для адаптації й застосування в Україні.

Науковці-туризмознавці УжНУ долучилися до утворення Національної туристської організації України

Учасники конференції Destination Brannding з Генеральним Секретарем UNWTO Талебом Ріфаї

Ключовою ж подією форуму стало підписання Меморандуму про взаєморозуміння між регіонами України та створення Національної туристської організації, ініційоване директором департаменту туризму та курортів Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Іваном Ліптугою за підтримки команди однодумців з регіонів.

Очікується, що вже найближчим часом в Закарпатській області пройдуть збори ініціативної групи з питання створення та функціонування Регіональної туристичної організації за активної участі науковців УжНУ.

Довідково: Дестинація  – це географічна територія, яка є привабливою для туристів завдяки наявності унікальних або специфічних туристично-рекреаційних ресурсів та відповідної інфраструктури.

За інформацією ст. викладача факультету туризму та МК
Олександра Коваля
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.