Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Рекламісти і піарники УжНУ спілкувалися з потенційним роботодавцем

Секретами ведення рекламного бізнесу з молоддю поділився власник рекламного агенства «IDEA» Віктор Фекете

0 443
Власник рекламного агенства «IDEA» Віктор Фекете завітав до рекламістів і піарників Ужгородського університету 28 березня у межах співпраці філологічного факультету з роботодавцями. Наприкінці минулого року була підписана декларація намірів щодо створення Ради стейкголдерів (тобто зацікавлених) для розвитку спеціалізації «Реклама і зв’язки з громадськістю». Тож Віктор став одним із перших практиків, який виявив бажання поділитися секретами ведення рекламного бізнесу.

Рекламісти і піарники УжНУ спілкувалися з потенційним роботодавцемНа зустріч зі студентами його запросила ідейна натхненниця проекту, доцентка кафедри журналістики Леся Поліха. Спілкування тривало у форматі запитання-відповідь. На початку Віктор коротко розповів про себе, рекламний бізнес, який веде 7 рік поспіль, а також про проекти своєї команди: «4 Man» (подарунки для чоловіків), «Gift Ideas» (корпоративні подарунки), «0312.ua» (інформаційний ресурс), «HoReCa» (ексклюзивні товари для готелів, ресторанів, кафе).

Володимир Фекете
Володимир Фекете

«Рекламне агентство – це посередник між клієнтом і виробниками. Високий сервіс – це те, чому приділяємо важливе значення. Всі продають приблизно однаковий товар, але якщо хочете бути кращими, маєте забезпечити клієнту такий сервіс, щоб він захотів купити у вас. Треба завжди виконувати зобов’язання перед клієнтом. Якщо не встигаємо виконати все замовлення, віддаємо частину, робимо подарунки, знижки. Якщо клієнту не подобається виконана робота, повертаємо кошти», – розповідає Віктор.

У його агентстві працює близько 10 працівників. Більшість клієнтів із Закарпаття, це готельно-ресторанні комплекси. Утім за послугами зверталися й великі мережі, до прикладу, «KFC». Сьогодні агентство працює над ребрендингом міської мережі магазинів «АВС». Також розвивають проект із популяризації сироваріння. У майбутньому планують відокремити виробництво і розвивати проект корпоративних подарунків.

Віктор зауважує, що рекламний бізнес дуже непостійний. Тому слід удосконалювати свої навички за допомогою курсів. Нині, скажімо, вже не така актуальна зовнішня реклама і листівки, бо лідирує реклама на сайтах, у Ґуґлі, соцмережах, месенджерах. У контексті сучасних тенденцій Віктор планує створити власний навчальний курс «Як заснувати рекламне агенство?».

На запитання про те, за якими критеріями обирає працівників для своєї компанії, бізнесмен зазначив, що для нього важливе перше враження. Також під час співбесіди ставить запитання, як вирахувати площу прямокутника, на що може відповісти не кожен потенційний працівник.

Рекламісти і піарники УжНУ спілкувалися з потенційним роботодавцемЗагалом протягом зустрічі студенти активно запитували власника рекламного агентства про особливості ведення бізнесу, успішні й не дуже проекти, складні ситуації і шляхи виходу з них. А наприкінці зустрічі медійники зробили спільне фото зі своїм гостем. Віктор Фекете готовий і надалі ділитися практичним досвідом із молоддю, тож цілком можливо, що ця зустріч із ним була не останньою.

Наталія Толочко,
фото Лесі Поліхи
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.