Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Студентське самоврядування вишу обговорило проблеми дистанційної освіти з представниками Центру інформаційних технологій

Питання передусім стосувалися функціонування сайту електронного навчання на платформі Moodle та сервісів Google

0 96
Дистанційна форма освіти вже стала звичною для студентів усієї України. Для полегшення навчання використовують різноманітні ресурси, що регулюють виконання завдань, зокрема й тестових, спілкування з викладачами та одногрупниками.
Учасники зустрічі
Учасники зустрічі
Олексій Куруца
Олексій Куруца

В Ужгородському університеті онлайн-формат курує Центр інформаційних технологій, створюючи комфортні умови для реалізації навчального плану. Для поліпшення роботи, її оптимізації та усунення недоліків під час такої форми навчання студентська рада і профком студентів УжНУ організували відповідне опитування. За його результатами самоврядування провело консультативну нараду з в. о. начальника ЦІТ Олексієм Куруцою: «Сьогодні ми зустрілися, аби краще розуміти, які у студентів виникають труднощі в навчальному процесі з використанням електронних сервісів, що впроваджені в університеті, та в разі потреби відреагувати й під час літньої перерви усунути максимум проблем».

Перша група питань стосувалася сайту електронного навчання Moodle, зокрема студенти наголосили на подеколи некоректній роботі під час великого навантаження на сервер, цікавилися можливістю збільшення максимально допустимого розміру прикріплених файлів (наразі це 5 Мб). Частково вирішення цих недоліків можливе в разі закупівлі потужнішого сервера. Лімітація розмірів файлів об’єктивна: оскільки маємо велику кількість студентів і дисциплін, на які їх зараховано, то за тиждень може накопичуватися кілька десятків гігабайт інформації, нагромадження якої, безумовно, впливає на швидкодію, зумовлює потребу розширення дискового простору вебсервера. Низка проблем, серед яких брак сповіщень про результати тестування, можливість завантажити деякі файли тощо, залежить від налаштувань викладача під час розміщення відповідних матеріалів.

Сергій Вронський
Сергій Вронський

Долучився до обговорення й начальник відділу інноваційних та вебтехнологій Сергій Вронський у блоці, що стосувався електронних скриньок та інших сервісів Google. «Відповідаючи на ваші питання, хочу зазначити, що ми не відстежуємо вашу діяльність. Єдине, що нам доступно, це коли користувач востаннє заходив до свого запису. Також ви можете використовувати скриньку в домені для власних потреб, обмежень взагалі немає, проте не варто забувати, що цей обліковий запис діє тільки під час навчання», – розповідає Сергій Володимирович.

Звернули увагу також на максимально допустиму кількість учасників на відеоконференції Google Meet, проте це питання не регулюється викладачами вишу та ЦІТ. Відділ також рекомендує для проведення пар користуватися плануванням у Google календарі задля уникнення проблем з адмініструванням та неможливістю під’єднатися без дозволу.

За словами Олексія Куруци, відбулася низка зустрічей з питань створення загальноуніверситетської інформаційної системи, де були б розклади, відвідуваність, загальне оцінювання, проте є нюанси, без вирішення яких дальша робота у цьому напрямку неможлива.

«Якщо у вас виникає проблема, пов’язана з роботою сайту чи електронної скриньки, надсилайте нам на support@uzhnu.edu.ua максимально детальний опис ситуації або ж додайте запис екрану, аби ми змогли швидше відреагувати й допомогти вам вирішити це питання», – резюмував Олексій Куруца.

Вікторія Кенідра
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.