Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

На кафедрі журналістики знову відновили традиційний фестиваль «Інформаційна миска»

Після трьох років перерви неформальний медіазахід студенти і викладачі влаштували в Оріховиці в межах V Міжнародної наукової конференції «Українські медіа в європейському інформаційно-комунікаційному просторі...»

0 17
Медійники УжНУ відомі своєю винахідливістю в усьому: вміють не тільки якісно працювати, а й добре відпочивати. «Інформаційна миска» – традиційний захід на відділенні журналістики, який з відомих причин призупинили в попередні роки, а цьогоріч відновили – влаштували нещодавно медіафест в Оріховиці.
Євген Соломін, Юрій Бідзіля
Євген Соломін, Юрій Бідзіля

«Інформаційна миска – 2024» тривала в межах V Міжнародної наукової конференції «Українські медіа в європейському інформаційно-комунікаційному просторі: історія, стан, перспективи».

Після прибуття на місце – базу відпочинку в Оріховиці – захід урочисто відкрили декан філологічного факультету і професор кафедри журналістики Юрій Бідзіля, завідувач профільного підрозділу Євген Соломін та викладацький склад.

Відповідальним за хороший настрій і розважальну частину заходу традиційно був доцент кафедри Володимир Тарасюк. Про «Інформаційну миску» він відгукується так: «Це чудова можливість поспілкуватися, пізнати одне одного, адже пандемія коронавірусу, повномасштабна війна вплинули на такі можливості. Захід продемонстрував, що наші студенти креативні й здатні вирішувати завдання, що постають перед ними».

Протягом усього фестивального дня студенти змагалися в спорті, креативності, витривалості й кулінарних здібностях, а в ролі шановного журі були викладачі.

Представлення «Збірної солянки»
Представлення «Збірної солянки»

Спершу молодь мала гідно презентувати свою команду. Загалом їх було 5: «Медіамисливці» (І курс), «Миска хліба» (ІІ курс), «Збірна солянка» (ІІІ курс), «Тоталі спайс» (ІV курс) та «Old no money» (магістранти). Студенти-журналісти мали завдання не тільки придумати відповідну назву для своєї групи, а й девіз та на вибір гравців – танець, сценку чи пісню. Чемпіоном у креативному конкурсі виявилася команда «Миска хліба». Її учасники поєднали у своєму виступі майже всі запропоновані етапи, співали про будні в університеті й зробили жартівливу постановку-пародію на викладачів.

Найспортивнішими під час фесту виявилися третьокурсники, які здобулиНа кафедрі журналістики знову відновили традиційний фестиваль «Інформаційна миска» незаперечну перемогу в жіночому армреслінгу, довели свою точність у «Журналістському петанку» та спритність у «Журналістській ходьбі». Окрім того, стали чемпіонами серед учасників конкурсу розпалювання багаття. Виявилося, команда «Збірна солянка» зібрала в собі справжніх експертів.

У пісенному конкурсі відзначилася знову «Миска хліба»: студенти переробили пісню «Місця щасливих людей», щоб розповісти про справжнє життя без прикрас на кафедрі журналістики. Капітанка команди 2-го курсу Валерія Бороховська розповіла про свої емоції під час заходу: «Ця «Інформаційна миска» для мене й однокурсників – перша, і виявилася просто вау! Атмосфера – неймовірна: смачний боґрач, крута компанія й цікаві конкурси, де реально можна було себе проявити. Не просто посиділи, а провели час на повну! Ідеально, щоб трохи відійти від навчання й наповнитися емоціями. Додому повернулася з гарним настроєм і крутими спогадами. Такий день хочеться повторити!».

Михайло Коштура, Нікіта Лісовець
Михайло Коштура, Нікіта Лісовець

Найсмачніший спеціальний етап медіафесту – приготування боґрачу. Це справжнє мистецтво, що потребує уважності на кожному кроці. Журі скуштувало кулінарні шедеври своїх вихованців і після оцінювання визначило найсмачнішим боґрач від «Old no money» – справжніх ґаздів.

Член найстаршого гурту Нікіта Лісовець поділився своїми враженнями від заходу: «Я був і учасником команди магістрантів, і співорганізатором. Сам родом із Голої Пристані, що на лівобережжі Херсонщини, тому ніколи не готував боґрач, але атмосферу змагання дуже люблю. Виявилося, ми з Михайлом Коштурою приготували найсмачнішу страву (наслухалися компліментів від суддів) і займали призові місця в інших тематичних конкурсах. Також вдалося зблизитися з першокурсниками – «Медіамисливцями», бо цьогоріч став куратором цьогорічних новачків відділення. Такі заходи подарували нам емоції, яких, думаю, вистачить до наступної “миски”».

Підсумувавши всі етапи конкурсу, журі визначило переможців. Тож перше місце посіла «Збірна солянка» (ІІІ курс), другою стали «Миска хліба» (ІІ курс), на третій сходинці – «Old noy money» (магістранти), 4 і 5 місця посіли «Медіамисливці» (І курс) і «Тоталі спайс» (ІV курс).

Своїми враженнями від медіафесту поділилася першокурсниця Аліна Глуханич: «Для мене «Інформаційна миска» була новинкою і як на перший раз пройшла дуже круто! Ми з групою і студентами старших курсів ближче познайомилися. Володимир Юрійович Тарасюк придумав цікаві конкурси, які залишили приємні спогади. Панувала дружня атмосфера і всі, як на мене, почувалися вільно. Це був хороший день, який подарував емоції, спогади, нові знайомства. Сподіваюся, що й далі будуть такі заходи!»

Справді, «Інформаційна миска» вартує продовження! У студентів і викладачів є чудова нагода трохи відійти від сірих буднів, проявити себе, а також весело провести час, щоб ефективніше навчатися й працювати.

Валерія Мельник,
студентка відділення журналістики, –
для Медіацентру УжНУ
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.