Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Бакалавр – done! Випускники-медійники захистили дипломні роботи й оновили айдентику кафедри журналістики

Тематика стосувалася особливостей мовлення медійників, аналітичної журналістики, воєнних репортажів, патріотичної реклами, іміджу політиків, дизайну онлайнових медіа, популяризації брендів

0 9 998
Комплексний іспит, захист бакалаврської роботи, невдовзі – єдиний вступний іспит і вступ до магістратури. Ніби прості слова, але ж наскільки важливі для новоспечених випускників, бо кожен із цих етапів вимагає чималих зусиль, знань і навичок. Перші дві сходинки – іспит і захисти – успішно подолали журналісти, рекламісти й піарники УжНУ денної та заочної форм навчання.

Бакалавр – done! Випускники-медійники захистили дипломні роботи й оновили айдентику кафедри журналістикиЗ 21 до 23 червня на кафедрі журналістики тривали захисти дипломних робіт, тижнем раніше студенти склали комплексний державний іспит. Цьогорічна тематика стосувалася особливостей мовлення медійників, аналітичної журналістики, воєнних репортажів, патріотичної реклами, іміджу політиків, дизайну онлайнових медіа, популяризації брендів. Були й творчі роботи, кожна з яких по-своєму особлива: студенти створили айдентику кафедри, оновили всі медіаплатформи, а ще відзняли документальний фільм!

Голова екзаменаційної комісії – завідувачка кафедри нових медіа Львівського національного університету ім. Івана Франка, доцентка Наталія Габор – відзначила кілька робіт, зокрема згадані творчі проєкти, а також дипломні роботи про політичну та соціальну рекламу. Серед іншого звертала увагу на оригінальність ідеї, самостійність, уміння презентувати й захищати свою працю.

Артур Логойда та Анастасія Лабик
Артур Логойда та Анастасія Лабик

Чимало схвальних відгуків викликав проєкт із модернізації медіаплатформ кафедри журналістики. Його виконали Артур Логойда, студент спец. «Реклама та зв’язки з громадськістю» (наук. кер. доц. Н. В. Толочко) та Анастасія Лабик, студентка спец. «Журналістика» (наук. кер. доц. Є. О. Соломін). Артур розробив айдентику медійного підрозділу – логотип, брендбук, шаблон офіційного сайту кафедри, Анастасія працювала з текстовим наповненням сайту і соцмереж. Напередодні реалізації опитали студентів і викладачів щодо вподобань на сайті, у соцмережах, з’ясували асоціації з кафедрою. Відтак розпочали втілення проєкту. Задовго до захисту айдентика була апробована на медіаплатформах, новий логотип активно використовується викладачами й студентами під час публікацій у соцмережах, для створення відео, у презентаціях.

Рецензували дипломні роботи А. Логойди та А. Лабик канд. філол.Бакалавр – done! Випускники-медійники захистили дипломні роботи й оновили айдентику кафедри журналістики наук, доц. кафедри журналістики Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича Роман Пазюк; дизайнерка, ілюстраторка Яна Лабунець; декан факультету української філології та журналістики Луганського національного університету ім. Т. Шевченка Артем Галич. Наголосили на актуальності, новизні, практичному значенні дослідження, досягненні мети, інших важливих аспектах та рекомендували оцінити роботи на «відмінно». Втілити ідеї дипломників на сайті кафедри журналістики допомагає ст. викладач В.І. Путрашик. Поки що студентські ідеї реалізовано онлайн на деморесурсі, а незабаром «перевдягнеться» й офіційний сайт медіапідрозділу.

Артур Логойда розповів, що враження від роботи над дипломним проєктом дуже позитивні: «Під час написання, створення айдентики особливих труднощів не виникало, оскільки бачив перед собою ідею і намагався поступово втілити її в життя. Звісно, можна працювати далі, не виключаю продовження цього проєкту в магістратурі. Таку дипломну я планував ще з 3-го курсу, але спочатку цілився на сайт університету. Викладачі порадили розпочали з сайту кафедри. Згодом ми розширили роботу до оновлення айдентики, створення нового логотипу».

Випускниця-журналістка Анастасія Лабик зазначила, що над проєктом модернізації медіаплатформ кафедри працювали майже рік, і загалом він виявився непростим. «Ми з Артуром генерували ідеї, постійно їх обговорювали між собою, цікавилися думкою викладачів і студентів, дізнавалися, чи можна це втілити. Не завжди все виходило, але в результаті маємо оновлений сайт і соціальні мережі. Я щаслива, що ми зробили свій внесок у розвиток кафедри і залишили певний слід в її історії. Я займалася текстовим наповненням, прагнула зробити сайт і соцмережі ближчими до абітурієнтів. Раніше тексти просто інформували про те, що відбувається, але не закликали до вступу і сама інформація була просто сухою. Я намагалася зробити її більш «живою» і зацікавити майбутніх студентів».

Серед дипломників, чиї роботи відзначила голова й члени екзаменаційної комісії, також Ольга Барановська, випускниця спец. «Реклама та зв’язки з громадськістю» (наук. кер. доц. В. Ю. Тарасюк). «Роботу я писала довго і безліч разів переписувала, редагувала, проте вважаю, що результат цього вартував. У мене була тема про військово-патріотичну рекламу в Ужгороді. Її сподобалося досліджувати! Труднощі виникали, коли потрібно було знайти тільки локальну рекламу та проаналізувати її, адже спочатку здавалося, що такої досить мало, тож як із нею працювати? Але кропітка робота творить дива!» – розповіла Ольга.

Микита Педченко, випускник спец. «Реклама та зв’язки з громадськістю» (наук. кер. доц. Є. О. Соломін), не тільки поділився враженнями після захисту, а й порекомендував студентам обирати тему самостійно або змінювати її відповідно до зацікавлень. «Якщо говорити про роботу над дипломом, то слід визнати, що вибір теми дуже допоміг. Я самостійно сформулював її, обговорив із науковим керівником. Краще самостійно пропонувати тему, ніж обирати її зі списку. Зможеш легше написати роботу. Для мене важлива якість і ефективність дипломної. Якщо говорити про труднощі, то відзначу, що було складно дотримуватися наукового стилю, а також готувати анотацію. Виникли труднощі з прошивкою тексту: трохи сплутав нумерацію, тож довелося виправляти, передрукувати. Взагалі я дуже хвилювався перед захистом, готувався до нього. Не думав, що роботу визнають однією з кращих. Захист був хороший. Бачив, що усміхалися й раділи викладачі, адже вони вірять у нас. І це теж допомогло. Сама атмосфера була дуже класна».

Ще однією творчою роботою, захищеною цього року, є дипломна Діани-Марії Шарко (наук. кер. проф. Ю. М. Бідзіля), у рамках якої створено документальний фільм «Код 4.5.0. Історії війни». До нього увійшли реальні кадри з війни, тому промовідео, презентоване на захисті, дуже щемливе. Саундтреком фільму став кавер на пісню «Додому» гурту KALUSH feat Skofka. Називається він «Інформаційна війна», написаний першокурсниками-журналістами Максимом Галашком та Анастасією Джупіною. Діана так розповідає про дипломну роботу: «Ця тема для мене дуже актуальна, і я її приймаю близько до серця, бо мій тато на фронті, і в фільмі я хотіла передати також свої емоції. Зокрема, донести до українського та іноземного глядача інформацію про війну. Ідея фільму моя. Звичайно, всі етапи створення і написання пояснювальної роботи обговорила з науковим керівником. Найважче було зібрати інформацію, поєднати її у фільмі». За словами випускниці, заплановано продовження фільму – після перемоги.

Бажаємо випускникам легких вступних іспитів до магістратури! А тим, хто прощається з університетом, здобувши диплом бакалавра, – успіхів у професії!

Марія Ключак, студентка відділення журналістики
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.