Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Кафедра журналістики і влітку здобуває для УжНУ перемоги

Третьокурсниця Ольга Стахова, яка опановує спеціалізацію «Реклама та зв’язки з громадськістю», стала найкращою у форумі «Праволюдяність: mediafest» з серійною рекламою привернення уваги до людей, хворих на аутизм

0 659
Леся Поліха та Ольга Стахова
Леся Поліха та Ольга Стахова
Як показують соцопитування, близько 40% українців особисто стикалися з різного роду дискримінацією. Сумна статистика потребує адекватних заходів, зокрема й через засоби масової комунікації. Тож наприкінці серпня у Києві до 70-річчя Декларації про права людини та 20-річчя Української національної інституції з прав людини впродовж трьох днів тривав спеціальний форум «Праволюдяність: mediafest», під час якого експерти навчали майбутніх медійних працівників привертати увагу до проблем упосліджених. На захід приїхало близько 70 студентів і студенток з усієї України.

Ужгородський університет відрядив до столиці представників відділення журналістики філологічного факультету – четвертокурсника Григорія Гиревого і третьокурсниць Ольгу Богославську й Ольгу Стахову, а також їхніх керівників – доцентів кафедри журналістики Володимира Тарасюка і Лесю Поліху.

Кафедра журналістики і влітку здобуває для УжНУ перемогиДуже приємно, що Ольга Стахова, яка опановує в УжНУ спеціалізацію «Реклама та зв’язки з громадськістю», здобула в представницькому форумі перемогу й заохочувальний грошовий приз – 12000 грн.

Робота переможниці під назвою «Тік так щось не так…» брала участь у конкурсі в номінації «Соціальна реклама». Її герой – дитина, хвора на аутизм, має порушення соціальної взаємодії, вербальної й невербальної комунікації, повторювану поведінку. Провідна ідея, що її намагалася втілити Ольга, – привернути увагу суспільства до таких людей, які можуть і мають спокійно та дружно сприйматися довколишніми. Запропонована соціальна реклама складається із сюжетних малюнків і підписів до них, які наводять ознаки людей з аутизмом. Текстова складова дає змогу зрозуміти, що такі хворі є частиною суспільства, і невміння комунікувати не дає підстав їх відкидати. Для втілення ідеї спеціально було обрано т. зв. серійну рекламу, за допомогою якої вповні можна розкрити задум. Що, власне, й продемонструвала Ольга Стахова.

Щиро вітаємо нашу студентку та її консультантку Лесю Поліху з успіхом і бажаємо нових творчих злетів!

Вл. інф. Медіацентру
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.