Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Першокурсниці філфаку пробували себе в ролі вчительок у мовному таборі

Україністки, що паралельно здобувають фах англійських філологинь, волонтерили в Ужгородській спеціалізованій школі I–III ст. №5 з поглибленим вивченням іноземних мов

0 176

Першокурсниці філфаку пробували себе в ролі вчительок у мовному таборі

Нещодавно першокурсниці філологічного факультету спеціалізації «Українська мова і література. Англійська мова і література» мали змогу спробувати себе в ролі вчительок. Емілія Купець, Корнелія Павлик та Ярослава Чепура долучилися до проведення занять у літньому англійськомовному таборі Ужгородської спеціалізованої школи I–III ст. №5 з поглибленим вивченням іноземних мов.

Заступниця директора з навчально-виховної роботи Олександра Садова  відразу відгукнулася на прохання дозволити студентам працювати в таборі на волонтерських засадах.

Кожен день із учнями залишив чимало приємних емоцій.

Першокурсниці філфаку пробували себе в ролі вчительок у мовному таборіСвоїми враженнями поділилася Корнелія Павлик: «Я дуже люблю спілкуватися з дітьми, тому для мене не було проблемою потоваришувати з учнями. Не просто так я обрала й професію педагога. Під час занять у мовному таборі я вкотре переконалася: робота вчителя може бути дуже цікавою! Провівши з учнями немало часу, я звернула увагу на окремі моменти викладацької роботи. Дуже рада, що  маємо можливість відвідувати школу, переймати досвід висококваліфікованих педагогів, проводити самостійно заняття вже на першому курсі. Вважаю, що така практика потрібна студентам уже на початкових етапах їхнього навчання, аби під час вивчення фахових дисциплін мати змогу звертати увагу на проблемні аспекти».

Після цікавого спілкування з учнями емоціями переповнена й Емілія Купець: «Неймовірно, що маємо можливість уже з першого курсу набувати конче потрібних навичок для нашої професії. Це безцінний досвід для кожного з нас, бо саме завдяки такій практиці можемо побачити особливості професії вчителя. Заняття ми будували таким чином, щоб учні могли розвивати свої здібності в розмовній практиці. Для цього готували цікаві завдання, як-от: “Simon says”, “Make an animal”, “Freeze” тощо. Я зрозуміла, що найважливіше ‒ зацікавити своїх вихованців, навіть якщо треба застосувати щось неординарне. Наприклад, під час прогулянки в одній із міських кав’ярень учні мали змогу поспілкуватися з іноземцями. Також дуже важливо знайти особливий підхід до кожного, адже добрі стосунки між учителем і учнем є підґрунтям для спільних майбутніх досягнень».

Ярослава Чепура не менш захопливо розповіла про проведений час: «Тільки-но почула від академнаставника про можливість стати волонтером у мовному таборі, відразу ж загорілася бажанням знайти якнайцікавіший матеріал, який би сподобався учням. Дуже добре, що ми могли використовувати новітні технології для представлення матеріалу. Школярі розвивали свою уяву та творче мислення. Я намагалася будувати заняття таким чином, щоб учням було цікаво, адже для мене увага дітей, їхнє зацікавлення й позитивні емоції дуже важливі. Це надзвичайний досвід для будь-якого студента-філолога, бо така практика дає змогу зрозуміти й відчути всі тонкощі майбутнього фаху. Професія вчителя завжди здавалася дуже важкою, але, провівши час у мовному таборі, відчувши себе в ролі педагога, я зрозуміла: це справді та справа, яка мені подобається і задля якої я готова докладати максимум зусиль у майбутньому».

За інформацією Емілії Купець, студентки філологічного факультету.
Фото Корнелії Павлик та Ярослави Чепури
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.