УжНУ презентував свої спеціальності школярам Берегова
Працюючи одночасно зі школярами й учителями, виш створює ефективну модель комунікації: молодь може усвідомлено обрати майбутню професію, а педагоги – підвищити фаховий рівень і краще орієнтувати учнів у світі сучасної вищої освіти
Профорієнтаційний захід відбувся у форматі «світового кафе», який уже став візитівкою таких ініціатив університету. У просторій залі ліцею розташувалися представники всіх факультетів УжНУ, кожен із яких підготував унікально оформлену локацію. Школярі мали нагоду взяти участь у різноманітних інтерактивах, власноруч випробувати професійне обладнання, розглянути тематичні макети й отримати вичерпну інформацію про особливості навчального процесу на кожній спеціальності.
А що в Берегові проживає найбільша в Закарпатті угорська громада, велику популярність серед учнів мала локація Українсько-угорського навчально-наукового інституту, який пропонує можливість вивчати профільні предмети угорською мовою.
«Мені дуже подобається Ужгородський національний університет. Зокрема й тому, що він досить близько до нас. Ознайомившись з усіма підрозділами, наразі схиляюся до факультету іноземної філології», – поділилася враженнями учениця 11 класу Королівського ЗЗСО І–ІІІ ст. №1 Ніколетта Андаш.
Паралельно з профорієнтаційною роботою для школярів у сусідній аудиторії відбулася зустріч представників адміністрації університету з учителями.
Начальниця Центру гуманітарно-виховної роботи, профорієнтації та працевлаштування УжНУ Марія Яцьків ознайомила педагогів із загальною інформацією про університет, його структуру та можливості для студентів. Ольга Синявська, заступниця відповідального секретаря Приймальної комісії УжНУ, докладно розповіла про правила подання заяв для вступу до університету в поточному році, а директорка Навчально-наукового центру підвищення кваліфікації УжНУ Тетяна Палько представила вчителям можливості для професійного зростання на базі університету.
Працюючи одночасно зі школярами й учителями, виш створює ефективну модель комунікації, що дозволяє молоді зробити усвідомлений вибір майбутньої професії, а педагогам — підвищити власний фаховий рівень і краще орієнтувати учнів у світі сучасної вищої освіти.