Американський професор задоволений спілкуванням з ужнівською молоддю і віщує Ужгороду й Україні добре майбутнє
Обмін враженнями: завершилися лекції Ігоря Айзенберга на математичному факультеті УжНУ
22 березня відбулася підсумкова лекція. Говорили про розпізнавання зображень за допомогою нейромереж і продовжили тему, пов’язану з фільтрацією зображень, яку розглядали напередодні.
На завершення зустрічей студентам вручили відповідні сертифікати.
Ігор Айзенберг прокоментував Медіацентру свої відчуття від спілкування з молоддю:
– Дуже позитивні враження від теперішніх студентів. Їхній потенціал як здобувачів фаху, як людей, значно вищий, ніж, скажімо, я спостерігав кілька років тому. Молодь добре розуміє, чого прагне досягти і в звичайному житті, і в професійному. До того ж усім цікавиться, що мене тішить. Це – майбутнє Ужгорода, України загалом! І це майбутнє повинно бути добрим, коли є такі студенти.
Своєю чергою, студенти також розповіли, що їм найбільше запам’яталося.
Іван Мудранинець (спеціальність «Математика та статистика», ІІ курс): «Найбільше запам’яталося те, що ми здатні зробити так, аби комп’ютер, машина, сама себе навчала того, що людина описати фізично, розумово не зможе. Комп’ютер може навчитися відрізняти певні критерії, відсортовувати одне від іншого. Це було дуже цікаво. Нестандартна й форма подачі матеріалу, хоч у нас на факультеті також чимало інноваційних підходів».
Сергій Гецко («Прикладна математика» ІІІ курс): «Нейромережі стрімко розвиваються, починають змінювати людей, дещо роблять краще за нас. Почув чимало цікавого, що знадобиться в практичній діяльності. Дуже сподобалися й презентації – вони сприяють кращому засвоєнню матеріалу. Крім того, ми спілкувалися з Ігорем Наумовичем і між лекціями, поза ними… Він радо ділився досвідом, розповідав історії із власного життя».
Дмитро Ференс («Прикладна математика» ІV курс): «Лекції Ігоря Айзенберга продемонстрували дещо інший підхід до навчання. Це були не класичні заняття, а вільний формат. Видно, що гість має неабиякий досвід у сфері, про яку розповідав. Разом із теорією прозвучало багато прикладів. А ще лекції починав із запитань, які цікавили студентів».
Анастасія Ледней і Таїсія Бобик («Прикладна математика», І курс) кажуть, що їм сподобалися слайди англійською мовою, які всі разом активно обговорювали. До того ж дізналися чимало нового не тільки з тем лекцій, а й загалом про життя в Сполучених Штатах.
«Наприклад, запам’яталося те, що Ігор Наумович сказав про американських студентів: вони не встають з-за парт, коли заходить викладач. І це не означає неповагу, а сприймається цілком нормально. Загалом на заняттях панувала приємна атмосфера. Ми спілкувалися у форматі діалогу. Гість акцентував на практичному застосуванні того, про що говорив», – зауважує Анастасія. Її колега Таїсія додає: «Інформація була викладена доступно. Тема цікава, актуальна. Зокрема, лектор доступно і чітко пояснив відмінності між штучним та комп’ютерним інтелектом». Також, за словами співрозмовниць, І.Айзенберг мотивував до вивчення англійської мови, водночас переконав у тому, що в Україні є хороші перспективи для праці та саморозвитку.
Фото авторки та математичного факультету