Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Студентам УжНУ розповіли про красномовство як шлях до успіху

Любомир Геляс: хороший співрозмовник не той, хто багато говорить, а хто вміє слухати, реагувати на почуте й ставити питання

0 356
Уміти висловити думку, аргументувати її та переконати співрозмовника — важливо для представників усіх професій. Такого висновку студенти УжНУ дійшли на майстер-класі з красномовства, ініційованому Науковим товариством студентів та аспірантів.
Любомир Геляс
Любомир Геляс

Своїм досвідом ораторства ділився ужгородський актор, ведучий Любомир Геляс. Послухати поради в залі ректорату зібралися майбутні медики, соціальні працівники, філологи, інженери, математики.

Насамперед лектор зауважив, що аудиторія найкраще запам’ятовує матеріал, коли з нею взаємодіють. Тож усіляко демонстрував прийоми інтерактивного спілкування під час свого виступу.

Часто людина дуже хвилюється перед виходом на сцену. Причиною цього, на думку Любомира Геляса, є внутрішній «затиск», страхи. Щоб не боятися говорити перед публікою, актор радить бути якомога частіше в центрі уваги (просто почати культурно просити водія в автобусі, ввічливо спілкуватися з продавцями). Ішлося й про те, що до виступу варто підготуватися, склавши план промови, розім’яти артикуляційний апарат.

«Людина, яка вміє доносити свої думки, завжди попереду, заробляє більше. Тож моя мета — заохотити вас поглибити знання з ораторського мистецтва», — відзначив Любомир.

Пан Геляс радив прочитати книжку Тома Хопкінса «Мистецтво продавати», яка свого часу стала дороговказом для лектора. Також він закликав не боятися провалу, не зациклюватися на тому, що ваш невдалий виступ ще довго згадуватимуть, адже це не так. Тут варто згадати слова американського мислителя Ральфа Емерсона: «Усі хороші оратори починали як погані оратори».

Студентам УжНУ розповіли про красномовство як шлях до успіху

Наостанок Любомир Геляс підсумував: «Часто думають, що хороший співрозмовник той, хто багато говорить. А насправді — той, хто вміє слухати, реагувати на почуте й ставити питання».

Ольга Брайлян
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.