Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Студенти-медійники, серед яких і боєць ЗСУ, успішно захистили бакалаврські роботи

19 студентів-журналістів, рекламістів, піарників завершували випускні проєкти у дуже непростий час, та завдяки власній наполегливості й підтримці наукових керівників добре підготували дослідження і гідно представили результати

0 184
Упродовж двох днів, 16–17 червня, на відділенні журналістики тривали захисти бакалаврських робіт студентів денної і заочної форми навчання. Комплексний держіспит медійники склали за тиждень до цього. Серед них – і військовослужбовець 128 гірсько-штурмової закарпатської бригади Ігор Рижак, який склав іспит і захистив дипломну роботу на передовій.

Студенти-медійники, серед яких і боєць ЗСУ, успішно захистили бакалаврські роботи Екзаменаційну комісію очолювала професорка факультету журналістики Національного університету «Одеська юридична академія» Тетяна Кузнєцова.

19 студентів-журналістів, рекламістів, піарників завершували свої бакалаврські роботи у дуже непростий час, та завдяки наполегливості, підтримці наукових керівників доопрацювали дослідження і гідно представили результати. Тематика бакалаврських робіт стосувалася прямоефірного новинного мовлення, розважального контенту, суспільно-політичних і кулінарних ток-шоу, наукової та науково-популярної тематики в медіа, видань про культуру, онлайн-видань Закарпаття, ідіостилю знаних публіцистів, технік сторителінгу, шокової реклами, ділової репутації бізнес-організації, релігійних медіа, популяризації гастротуризму засобами реклами. Крім того, юні медійники підготували чотири творчі проєкти: про безпритульних тварин (медіалінгвальний та виражально-зображальний аспекти), рекламний проєкт про подолання інтернет-залежності та соціальний рекламний проєкт про спорт.

Відважним, емоційним і по-своєму яскравим став захист студента-військового Ігоря Рижака, який, боронячи Україну на передовій, склав держіспит і презентував свою роботу про шокову рекламу. Дипломну студент підготував до повномасштабної війни. «Ми дослідили функції, які виконує шокова реклама, намагалися з’ясувати її ефективність. Щоб використовувати шокову рекламу, треба знайти правильний підхід, аби нікого не образити. До того ж варто зробити її настільки доступною, щоб споживач зрозумів суть реклами», – розповів Ігор.

На захист бакалаврських робіт запросили маму і брата студента-воїна, які підтримали й привітали його. Зустріч виявилася несподіваною, а від того емоційною, радісною для Ігоря та його рідних.

Варто зазначити, що всі випускники відділення журналістики дуже молодці, адже гідно захистили свої роботи попри різні обставини.

Студенти-медійники, серед яких і боєць ЗСУ, успішно захистили бакалаврські роботиГолова екзаменаційної комісії Тетяна Кузнєцова відзначила, що приємно вражена дипломними роботами, урочистим захистом, і привітала медійників та порадила всім вступати до магістратури.

Приєднуємося до вітань, висловлених побажань. Радіємо за наших випускників, які зуміли успішно завершити навчання, бажаємо їм наснаги та успіхів у професії!

Каміла Кузьма, студентка відділення журналістики
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.