Викладач факультету туризму та МК влаштував відкриту дискусію в рамках «Майстерні міста»
Олександр Коваль говорив про перспективи та виклики розвитку туристичного потенціалу Ужгорода та Закарпаття
22 червня у рамках акції «Майстерня міста», що триває на набережній Незалежності, ужгородці мали змогу долучитися до відкритої дискусії зі старшим викладачем факультету туризму та міжнародних комунікацій нашого вишу Олександром Ковалем.
Темою розмови став «Розвиток туристичного потенціалу Ужгорода та Закарпаття: перспективи та виклики». Пан Олександр попередньо підготував слайд-презентацію, на якій присутні могли побачити етапи виступу туризмознавця.
Найперше говорили про співпрацю мешканців міста і владних структур. Як наголосив Олександр Коваль, серед історичних районів Ужгорода виокремлюють, зокрема, чеський, угорський і радянський, які потребують не тільки збереження, а й часткової реконструкції. Це є передумовою зростання туристичного потенціалу нашого міста. Головним чинником вдалого та ефективного інформування щодо родзинок колишнього Унґвара спікер назвав активну роботу медіа.
Далі в розмові йшлося про перспективи залучення до візитів неєвропейських туристів. Що може зацікавити, до прикладу, японця приїхати до Ужгорода? Як і чим змусити гостя нашого краю залишитися тут на кілька днів, а не повертатися додому після дня перебування? Відповіді на ці питання намагалися знайти всі присутні.
Під час спільної розмови обговорили й причини стримування туристичного розвитку нашого міста та цілого регіону. Для вирішення цього Олександр Коваль пропонує усунути плинність кадрів місцевих закладів, залучити до спільної туристичної діяльності околиці міста, розширити коло перспектив, поступово збільшувати подієвість, залучати до різноманітних акцій не тільки місцевих, а й іноземних студентів тощо.
На завершення присутні поговорили про підтримку стосунків із містами-побратимами Ужгорода й можливість проведення спільних святкувань днів міст. Охочі також могли поставити пану Олександру додаткові запитання щодо обговорюваної тематики.