Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Соціологи УжНУ долучилися до створення туристичного бренду Закарпаття

Представили його директор департаменту економічного розвитку і торгівлі ОДА Денис Ман і працівники кафедри соціології та соціальної роботи УжНУ

0 629
15 червня у прес-центрі Закарпатської ОДА відбувся брифінг щодо розробки туристичного бренду нашого регіону. Представили його директор департаменту економічного розвитку і торгівлі ОДА Денис Ман і працівники кафедри соціології та соціальної роботи УжНУ.

Заслуга науковців нашого університету полягає в тому, що вони дали розробці туристичного бренду наукове підґрунтя – виконали маркетингове дослідження та моніторинг туристичних потоків в області.

Наталія Варга

Як зауважила доцент кафедри соціології та соціальної роботи Наталія Варга, бренд Закарпаття має охоплювати не лише візуальні символи, характерні для нашої місцевості, а й ґрунтуватися на асоціаціях як місцевого населення і гостей краю, так і експертів з туризму.

Опитування проводили під час найбільшого напливу туристів – у період травневих свят. Після численних соціологічних досліджень у трьох фокус-групах виявили, що передусім Закарпаття асоціюється з горами – конкуренцію їм складають озеро Синевир та водоспад Шипіт. Серед архітектурних пам’яток найбільше виокремлюють замки: мукачівський Паланок, та ще Ужгородський і Невицький. Асоціації стосувалися й деяких політичних та культурних діячів: Августина Волошина, художників Йосипа Бокшая та Адальберта Ерделі.

Денис Ман

Туристи кажуть, що для них Закарпаття унікальне гостинністю місцевого населення, оригінальною кухнею та видатними пам’ятками архітектури. Звертають увагу і на цікаві та завжди оригінальні фестивалі, термальні води, а ще – природні ресурси, як-от Долина нарцисів та сакури.

На основі виконаних досліджень уже розроблено варіанти туристичного бренду, три з яких, власне, й представили на брифінгу.

Денис Ман зауважив, що ці варіанти не є остаточними – ще будуть оцінені експертами зі Спілки художників, тож може видозмінюватися кольорова гама, шрифти. Після схвалення остаточних варіантів їх оприлюднять, аби люди самі могли обрати найкращий відкритим онлайн-голосуванням, яке планують запустити вже з понеділка.

Цінність цього дослідження полягає в тому, що після створення бренду буде видано ще й бренд-бук, який міститиме пояснення кожного елемента логотипу, та посібник, котрим зможуть користуватися студенти, зокрема туризмознавці.

Ксенія Шокіна

Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.