Студенти факультету туризму та МК представили свій міні-проект на конференції в рамках «Генерації 2020»
Захід покликаний представити результати творчих проектів, їх оцінку та визначити дальші перспективи
Нагадаємо, факультет туризму та МК виявився серед п’яти переможців конкурсу міні-проектів в рамках транскордонного проекту «Генерація 2020». Власне на цій конференції студенти-туризмознавці представили результати розробки, над якою працювали впродовж чотирьох місяців.
Основна мета – створення туристичного продукту, що не має аналогів у всьому Карпатському регіоні − формування туристичного маршруту «Закарпаття для кіноманів». Під час виконання задуму з’явилася альтернативна назва − «СТОП! ЗНЯТО!: кінематографічне Закарпаття».
Наші студенти спробували частково вирішити проблему популяризації Закарпаття на ринку туристичних послуг України, заповнюючи інформаційний вакуум щодо здобутків українського кінематографу в контексті Закарпаття.
Під час написання проекту зібрано й систематизовано чимало матеріалів для інформаційного наповнення екскурсії, виокремлено об’єкти показу, створено архів фільмів, відібрано фотоматеріали, підготовлено скриншоти з кадрів кінострічок, портфель екскурсовода, розроблено логістику маршруту.
Крім того, туристичний маршрут апробовано з метою відбору майданчиків і місць для найкращого показу, виконано фотофіксацію сучасного стану реальних місць для знімання фільмів, розрахунок хронометражу маршруту, розробку його логістики. Під час апробаційного туру було підготовлено потенційних екскурсоводів для новоствореного маршруту.
Окрім власне екскурсій місцями зйомок, у кожному пункті призначення, за задумом студентів, туристи безпосередньо в дорозі матимуть змогу переглянути 1–2 фільми (на вибір) із запропонованої картотеки стрічок, про які щойно дізналися під час екскурсії.
«Завдяки наданій Карпатським фондом можливості, ми здобули перший досвід у реалізації такого роду проектів. Разом з тим це відкрило перед нами нові можливості. Сьогодні разом зі студентами генеруємо нові ідеї стосовно дальших векторів розвитку проекту. Зокрема, є ідея не просто проведення звичайної екскурсії вулицями і «кіномайданчиками» Ужгорода, а розробка туристичного квесту на відповідну тематику, що буде цікаво саме молодому сегменту туристів. Є думки перекласти програму туристичного маршруту іноземною мовою, що дасть змогу залучити ще ширше коло туристів», − поділилася куратор проекту від факультету туризму та МК, заступник декана з виховної роботи Надія Чир.